sobota, 24 października 2015

Życzenia na Targowe Dni w Krakowie.....




   


                Sama jak zwykle nie mogę być w Krakowie, chociaż dzisiaj będę obok niego przejeżdżać a jutro wracając też, ale wszystkim którzy spędzą tę sobotę i być może również jutrzejszą niedzielę na Targach życzę znakomitych "łowów" książkowych i wielu cudownych  spotkań towarzyskich.
Jak wrócę pod koniec tygodnia do domu będę szukać Waszych relacji, by się cokolwiek otrzeć o to wydarzenie, które tyle w Was zawsze wzbudza nadziei i emocji.


 




7 komentarzy:

  1. Witaj Natalio. Mnie też nie ma i nie będzie na tym " Święcie Książki" w Krakowie ,ale śledzę trochę to tu to tam i trochę wtedy czuję się bliżej.Obiecałam sobie ,że chcę (marzenia się spełniają) kiedyś w tym uczestniczyć.
    Pozdrawiam Cię i życzę spokojnych,dobrych dni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się do tej pory jeszcze nie udało, ale też liczę na to, że chociaż raz wezmę w nich udział.
      Również Cię pozdrawiam Grażynko....

      Usuń
  2. Zobaczymy jak to będzie tym razem?
    Może wybierzesz się w przyszłym roku? Na jubileuszowe, bo już 20 Targi?
    W tym roku jestem w niedzielę, także będę niejako zamykać targowe wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jak bardzo będę chcieć to w przyszłym roku w końcu mi się uda, jak Bóg pozwoli doczekać......
      Czekam na Twoje wrażenia.....

      Usuń
  3. Byłam... wróciłam szczęśliwie i szczęśliwa... oczywiście coś wrzucę do "papierowego domu", tylko ochłonę, przeliczę, pogłaszczę, poprzeglądam... Pięknie było! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Planowałam dzisiaj wyjazd do Krakowa ale ten ziąb mnie odstraszył.
    Boję się przeziębienia. Ostatnio uziemiona byłam w domu przez dwa tygodnie.
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.