sobota, 3 listopada 2012

Zakładka dla najciekawszej odpowiedzi.)



                     Dzisiaj w wyszukiwanych słowach kluczowych znalazłam taki wpis :
"dukaja or dukaju or dukajem or dukajo".
Zakładkę do książki specjalnie przeze mnie  wykonaną i może jeszcze jakąś niespodziankę otrzyma osoba , która udzieli najciekawszej  odpowiedzi o co szukającej czy szukającemu chodziło.
Na odpowiedzi zawarte w komentarzach pod tym wpisem czekam do 15 listopada.
Przykładowe zakładki można zobaczyć w postach
tu i tu .
Miłej zabawy życzę.


Na film raczej się nie wybiorę, może kiedyś w telewizji oglądnę, ale piosenkę słucham, gdyż lubię Adele, jej głos i interpretację piosenek.


13 komentarzy:

  1. no myślę, że osoba chciała się nauczyć czytać :) i twój blog jest podpowiadany jako najlepiej przy tym pomocny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja byłam na filmie, jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha, nie mogłam wytrzymać, gdy przeczytałam to zdanie ;D Ale ktoś ma pomysły. Może ktoś zastanawiał się jak odmienić przez przypadki ten tajemniczy wyraz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mysle sobie, ze to byl ktos z zagranicy i chcial sie dowiedziec jak naprawde nazywa sie Jacek Dukaj. Odmienianie nazwiska w innych krajach jest niespotykane:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A to dobre zadanie ;-) Nie chcę podbierać kolejnych zakładeczek ale jeśli wymyślę jakieś wytłumaczenie to wstawię poza konkursem ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego poza konkursem?
      Ale masz sympatycznego kiciusia.!)

      Usuń
  6. Dukaj, dukaj aż wydukasz.
    Może znajdziesz czego szukasz.
    Czy dukaja czy dukaju
    trudno dociec, ech, o raju!
    Trudno pojąć tę odmianę.
    Chcesz porady? Masz Natannę! :P

    O, podobny wpis miałam kiedyś u siebie i też zastanawiałam się o co chodzi. Nadal nie wiem, ale za to sobie porymowałam. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Piosenka bardzo mi się podoba. Film obejrzę w telewizji, gdy będzie leciał.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jacek Dukaj czy doktor Dukan
    czy sam wiesz kogo szukasz?
    hasło Twoje dziwne jest
    może takie imię ma... Twój pies?

    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. to cos w stylu masło maślane w maślanej maślance wymaślankowane pozdrawiam serde3cznie

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.