piątek, 28 września 2012

6666 gościem była........)



........ Antyśka i ona zdobyła , w tej  wczorajszej tak na szybko  zorganizowanej na moim blogu zabawie ,  nagrodę którą jest jedna z tych zakładek.


Antyśka jest często moim gościem i to bardzo aktywnym, gdyż pozostawia ślad po każdej swojej wizycie w postaci komentarza , a także wchodzi w dyskusje.
Dlatego postanowiłam dodatkowo ją nagrodzić. 

Zaproponowałam jej wybór  a  co wybierze pokażę .



Antyśka podejmij decyzję i wybierz sobie nagrody. 


Przy okazji pochwalę się nowymi nabytkami książkowymi, które zdobyłam na Fincie.pl




A na koniec mój ulubiony od wielu, wielu lat Francuz, a raczej Ormianin  Charles Aznavour i jego Izabelle.


19 komentarzy:

  1. Tak się cieszę, że udało się właśnie jej i bardzo jestem ciekawa, co też wybrala ;-)
    A z książek chyba najbardziej intryguje mnie sprawiedliwość owiec...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę bo to miła dziewczyna , co wybrała pokażę.
      Sprawiedliwość owiec mnie też intryguje , ale pozostałe myslę są róniw interesujące chociaż każda, że tak powiem z innej parafii, z tym że do Grzegorczyka muszę dokupić I tom.
      Czytałam jego Chaszcze i były bardzo dobre.

      Usuń
    2. No właśnie też się zastanawiałam skąd 2 tom bo jakoś nie mogłam sobie przypomnieć recenzji pierwszego. Teraz wszystko jasne :-)

      Usuń
  2. Gratuluję:0
    Jestem ciekawa tego Japońskiego Cięcia ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Japoneczko , czytałam dobre opinie o autorze i książce również.)

      Usuń
  3. nie znam żadnej książki - udane polowanie

    Antyśce gratuluję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udane i tanie, gdyż za połowę punktów, które otrzymała wymieniająca dzieki zasadom, jakie ma Finta.

      Usuń
    2. nie korzystam z tego portalu i na razie nie planuję - ale cieszę się, że Tobie udało się złapać taką okazję

      Usuń
  4. Gratuluję Antyśce ;)
    Zakładki przecudne, żałuje, że mi nie udało się jednej z nich zdobyć ;( Ale może jeszcze będzie okazja ;)
    Nabytki z Finty cudne, uwielbiam ten portal !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już od pierwszego października będzie okazja,o której napiszę w ostatnim dniu września ale myśle, że będą podobne jak ta okazje, gdyż lubię tworzyć/ za duże słowo/ te zakładeczki i nimi obdarowywać.)

      Usuń
  5. Dziękuję jeszcze raz. :)
    Jeżeli chodzi o wybór, to tak jak napisałam w mejlu, zdaję się na Ciebie. :)

    Zazdroszczę tych zdobyczy, zwłaszcza "Kuchni Franceski". Sporo się naczytałam recenzji, tych dobrych i tych mniej, więc tym bardziej mnie intryguje. :)
    Jeżeli chodzi o Fintę, to niedawno tam dołączyłam, wczoraj wystawiłam trzy książki. Nie zdążyłam jeszcze dokładnie posprawdzać portalu, a już te 3 książki są zamówione. Ekspres! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie.Odnajdę Cię tam.)

      Usuń
    2. Zaprosiłam, więc nie musiałaś szukać. ;) Meowek, akurat zaakceptowałaś z kilkadziesiąt minut temu. :)

      Usuń
    3. Dziękuję.Te książki poszły Ci szybko, gdyż nabywcy dostali od Finty zwrot połowy punktów, gdyż byłaś nowa.Zapoznaj się dobrze z regulaminem. Są dwie możliwości kupowania za 50% punktów i warto z nich korzystać.

      Usuń
  6. Antyśka gratulacje :)
    Ciekawe tytuły, przyznam że żadnej nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Również lubię jego uywory
    Gratuluję Antyśce a co do ksiązek, to szukam własnie Kuchni Franceski, może znajdę gdzieś u siebie

    OdpowiedzUsuń
  8. Kuchnie Franceski już recenzowałąś czy jeszcze czeka?

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.