poniedziałek, 29 stycznia 2018

To już sześć lat mam to miejsce...... i z tej okazji zorganizowałam małe rozdanie...



          Gdzieś pod koniec stycznia ...sześć lat temu....założyłam trzy blogi. Najpierw z biżuterią a później ten i zdjęciowy.  Niestety biżuteryjny umarł śmiercią naturalną a zdjęciowy musiał zniknąć, gdyż, mimo iż jestem na emeryturze, mój czas do mnie nie należy. A ten chociaż coraz mniej na nim postów to jednak jakoś trwa i dycha  a to dzięki temu, że jednak średnio koło 5- ciu tys. wejść miesięcznie ma a nawet i komentarze się pod postami pojawiają.....nie w takiej ilości jak dawniej, ale od zaprzyjaźnionych osób, co cenię sobie niezmiernie. 

         Moja aktywność czytelnicza nie zmalała, utrzymuje się mniej więcej wciąż na tym samym poziomie, ale wena gdzieś po drodze przez te sześć lat blogowania mi się zagubiła a i chęć do pisania coraz bardziej mnie opuszcza, gdyż pisze mi się coraz trudniej.....coraz bardziej brakuje mi słów do wyrażenia tego co chcę napisać i muszę wciąż posiłkować się słownikiem synonimów.  Dlatego o przeczytanych książkach  piszę już tylko pod wpływem impulsu, bo i myśli ciężko mi ogarnąć.....zbyt wiele różnych problemów....Blog jednak pozwala mi, tak przynajmniej mi się wydaje, nie zapominać zasad pisania.....jakie poznałam w latach szkolnych, a było to tak dawno.....i chyba dlatego nie porzucam go.

           Rzadziej również zaglądam na inne blogi a w związku z tym, że moje gusta czytelnicze jednak nie do końca  pokrywają się z literaturą XXI wieku typowo  recenzyjne blogi omijam daleko...oczywiście robię wyjątek dla zaprzyjaźnionych, na których spotykam interesujące książki, i które mnie inspirują czytelniczo. Jak zaglądam to i komentuję oraz staram się, by moje komentarze nie były tylko zdawkowym jednym zdaniem, bo sama za takimi nie przepadam pod swoimi postami.

            Nie robię z okazji kolejnej rocznicy żadnych podsumowań, lecz chcę dać tylko wyraz temu jak bardzo się cieszę tym, że mój blog ma nadal czytelników chociaż jest na nim taki mój misz masz i niczego już tu nie robię dla zdobywania popularności.

              Jednak pomyślałam, że może z tej rocznicowej okazji podzielę się książkami z moich zbiorów. Nie są to oczywiście nowości. A do książek dorzucę coś ze swoich  wytworów.

Jak pomyślałam tak, też czynię.




O książkach pisałam na swoim blogu...to dobre powieści wyzwalające pozytywną energię, mówiące o tym, że odmiany w życiu czasem przynoszą ciekawe przeżycia ....a komplecik jest z zielonego korala naturalnego.

Nie ustalam żadnych warunków. Jedynie było by mi miło, gdyby  moja rozdawajka była rozpowszechniona w dowolny sposób ...za co z góry dziękuję.

Zgłoszenia przyjmuję pod postem do 13 lutego, czyli do końca karnawału. Serdecznie zapraszam do udziału osoby, które chciałyby te książki przeczytać..

49 komentarzy:

  1. Aniu, mam nadzieję, że te problemy są jedynie przejściowe.

    Gratuluję tak długiego stażu i mam nadzieję, że wierne grono czytelników doda Ci energii do dalszego prowadzenia strony.

    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu ....tak właśnie jest...to odwiedziny tego wiernego grona sprawiają, że blog nadal mnie cieszy i nie chcę się z nim rozstawać, bo wtedy rozstałabym się z Wami....

      Usuń
  2. Gratuluję szósteczki i wszelkiego dobrego życzę, a na blogu dam informację.Z wielką przyjemnością przeczytałabym te książki, bo uwielbiam czytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu i miło mi, że się skusiłaś...

      Usuń
  3. Aniu, wszystkiego najlepszego na kolejne lata blogowania, serdecznosci:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję serdecznie wytrwałości i mam nadzieję, że nadal pozostaniesz aktywna - mimo problemów... Zawsze mi miło u Ciebie:) Pamiętam Twoją recenzję o książce "Wyspa z mgły i kamienia", pamiętam, że właśnie wtedy zwróciłam uwagę na tę pozycję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za gratulacje, życzenia i miłe słowa Olu.

      Usuń
  6. Aniu :)
    Ja stale do Ciebie zaglądam i pozostanę w gronie czytelników.
    Dobrze Cię rozumiem - jesteśmy w podobnych sytuacjach i z tego samego pokolenia.
    Życzę Ci wytrwałości w pokonywaniu życiowych przeszkód, a równocześnie jak najwięcej czasu dla własnego hobby i chwil z książką.
    Ściskam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Elu za to, że mimo swoich trosk i zajęć znajdujesz czas by do mnie wpadać oraz za życzenia
      I ja Cię ściskam i czekam na to kiedy powrócisz ....

      Usuń
  7. Pamiętam Aniu Twój blog z biżuterią. Zdjęcia na "zdjęciowym" zawsze mnie zachwycały:) Na "zaczytaniu" zawsze znalazłam ciekawe informacje o książkach, które także uwielbiam czytać.
    Bardzo lubię zaglądać do Ciebie:) Gratuluję świetnych postów z tych 6 lat blogowania i... czekam na więcej!
    Przesyłam uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje słowa Izo to miód na moje serce....
      Dziękuje bardzo i pozdrawiam Cie serdecznie.

      Usuń
  8. Gratuluję stażu na blogu, wytrwałości i wierności własnym zasadom :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje. Mój blog szóste urodziny miała w październiku :0 ładna muszla, mam taką samą lub prawie - córka przywiozła z nad morza, gdy była tam na kolonii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nasze blogi są prawie równolatkami....i ja gratuluję wytrwałości.
      A co do muszli....to zielony koral.....

      Usuń
  10. Kochana sto lat dla bloga. A Tobie mnóstwa pomysłów i inspiracji. Z przyjemnością biorę udział w rozdaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Agnieszko i cieszę się, że rozdanie Cię zainteresowało...

      Usuń
  11. A ja lubię ten Twój misz masz☺ w zalewie niewiele się różniących blogów Twój jest Indywidualistą😆 Aniu, życzę Ci, by sprawy prywatne jakoś się poukładały, byś miała czas na chwile dla swoich przyjemności i byś nadal dawała o sobie znać na tym kawałku internetowego świata. Buziaki😙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem jaka jestem ...chaotyczna... co i na blogu widać więc tym bardziej cieszę się Gosiu, że tak dobrze postrzegasz ten mój misz masz.
      Dziękuje i pozdrawiam Cię ciepło i serdecznie.

      Usuń
  12. Aniu, gratuluję pięknego stażu. Mnie również wena nieco zanika, ale cieszy mnie, że takie miejsca w sieci jak Twoje istnieją. Wszystkiego dobrego dla Ciebie i Twoich Bliskich!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Miło mi niezmiernie Kaye...dziękuję za słowa życzeń.

      Usuń
  13. Gratulacje pięknego okresu blogowania :) Oby zawsze sprawiało Ci przyjemność -n zarówno blog, jak i czytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 6 lat to cudowny wynik, gratuluję serdecznie i życzę wytrwałości w dalszym blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję! Tyle lat! Cieszę się, że wciąż prowadzisz tego bloga i że czytasz. Z chęcią zgłaszam się do tej rozdawajki. Przyznam się, że kusi mnie nie tyle książka co ten gratis. Rozpowszechniłam post na fb i google.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izo....czas przeleciał to prawda i w blogosferze wiele się zmieniło, ale cieszy mnie, że wciąż spotykamy się w tym gronie.
      Miło mi, że biżuteria przypadła Ci do gustu....

      Usuń
  16. Z chęcią tu zaglądam, bo bardzo cenię blogi, na których można przeczytać o starszych powieściach. Już nieraz znalazłam tu coś dla siebie. Gratuluję szóstej rocznicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Literatura XX-go wieku odbiła na moim czytelnictwie swe piętno i dlatego coraz bardziej stwierdzam, że nie bardzo się odnajduję w tym co dzisiaj jest wydawane. Stąd ten antykwariat.
      Dziękuję Agnieszko za to, że bywasz u mnie i pozostawiasz komentarze.

      Usuń
  17. Choć w rozdaniu udziału nie wezmę to szczerze gratuluję tak długiej blogowej aktywności. Zapraszam do siebie na nowe posty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za gratulacje i zaproszenie...w miarę wolnego czasu będę zaglądać.

      Usuń
  18. Natalio powodzenia w dalszym blogowaniu.Czyli Jesteś "na szóstkę" .
    Chętnie przygarnęłabym książkę i to cudeńko .Tej autorki czytałam 2 książki,ale tej jeszcze nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko....i miło mi, że bierzesz udział w moim skromnym rozdaniu.

      Usuń
  19. Szóstkowa rocznica! Gratuluję! Ważne, że jesteś z nami i mimo wszystko od czasu do czasu Twoje posty się pojawiają.

    Zgłaszam się do twojej rozdawajki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawiają się, bo nie chcę z Wami tracić kontaktu....w zasadzie to blog jest miejscem moich spotkań towarzyskich...już od sześciu lat.
      I dlatego to miejsce ma dla mnie dużą wartość.
      Fajnie Marto, że chcesz wziąć udział w zabawie.

      Usuń
  20. Gratuluję pięknej blogowej rocznicy - i życzę mnóstwa kolejnych! :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sześć lat to naprawdę świetny wynik, ja, niestety, zniechęcam się do wszystkiego po kilku miesiącach, jak nie tygodniach, nie jestem na tyle wytrwała w swoich postanowieniach, a nie chciałabym, żeby posty pojawiały się raz na miesiąc, kiedy mam taki kaprys. :) Ogromnie gratuluję i kolejnych tylu! :) Jeśli polecasz książki, to z chęcią bym je przeczytała. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ja też miewam słomiane zapały....gdy pracowałam pracę zmieniałam co 7-8 lat ....podobnie się ma z moimi zainteresowaniami...przypalam się i ....dość szybko się zniechęcam. Ten blog trwa, bo tylko miłość do książek przetrwała nawet długą przerwę w czytaniu.
      Miło mi, że książki Cię zainteresowały....

      Usuń
    2. Ale ważne, że jesteś tu teraz i wciąż się starasz! :) One owocują w cudowny sposób, jeśli masz satysfakcję z tego, to to była idealna decyzja warta wielu poświęceń. :)
      U mnie również wielu przerw książkowych, miłość do czytania zawsze wracała. :)

      Usuń
  22. Serdeczne gratulacje z okazji urodzin. Prowadzisz bardzo dobry, wartościowy blog i liczę na kolejne udane lata pisania :)
    pozdrawiam serdecznie
    tommy z samotni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję tommy za te miłe słowa i za to, że do mnie zaglądasz.

      Usuń
  23. Kochana 6 lat to cudny czas. Gratuluję i mimo problemów życzę kolejnych wiely lat. Też nie zaglądam do Ciebie regularnie, a z komentarzami jeszcze gorzej... nie mniej jestem tu ;)

    Ja piszę bloga trochę krócej bo 4 lata (w tym roku będzie 5) ale też przeszła mi ochota na pisanie i czytanie innych blogów... Niestety jest to spowodowane stanem ducha i ogólnego hmmm nie, nie zniechęcenia tylko powiedzmy przygnębienia. Mam nadzieje, że minie to :(

    A jeśli mogę chętnie dołączę do zabawy, bo szczególnie ciekawi mnie książka "wyspa mgieł i kamieni" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sylo za odwiedziny i miłe słowa.
      Cieszę się, że przyłączasz się do zabawy.

      Usuń
  24. Serdecznie gratuluję! 6 lat to kawał czasu. Jest co świętować :) Ja wracam po długiej przerwie, więc tym bardziej podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za gratulacje i cieszę się, z Twojego powrotu.
      Będę zaglądać...

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.