piątek, 31 sierpnia 2012

Zapraszam do nowej zabawy.)



                Lubię, gdy coś się dzieje  i oczywiście lubię, gdy mój blog jest odwiedzany.  

Dlatego ogłaszam dzisiaj nową zabawę, która myślę zachęci do odwiedzania "Mojego zaczytania" , jak również do pozostawiania od czasu do czasu komentarza.

Tym razem zapraszam wyłącznie osoby prowadzące blogi, gdyż wejścia z blogów widzę w statystykach bloggera  toteż mogę stwierdzić właściciel, którego z blogów mnie odwiedza i ile razy w danym okresie. 

Nie chcę by to było znów  łapanie licznika . Dlatego postanowiłam, że ta osoba,  która w miesiącu wrześniu będzie moim najczęstszym gościem / zgodnie ze statystyką/ otrzyma w nagrodę książkę   
    




 Anny Fryczkowskiej "Kobieta bez twarzy"
/moja recenzja tu/  oraz niespodziankę w postaci własnoręcznie wykonanej zakładki do książki.











Start jutro . 

Zapraszam serdecznie, a przy tej okazji witam wszystkie nowe osoby  obserwujące mój blog.

26 komentarzy:

  1. Swietny konkurs i super nagroda, chetnie powalcze;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, chętnie przygarnę tę książkę :) Będę zaglądać i komentować :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło mi niezmiernie, że mój pomysł przypadł Wam do gustu>)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. książka jest świetna czytałam

      Usuń
    2. Zazdroszczę, sama chętnie bym ją przeczytała. ;)

      Usuń
    3. ja miałam z biblioteki, gdybym miała w domu chętnie bym ci pozyczyła

      Usuń
  4. Ciekawy pomysł :) Jakoś szczególnie starać się nie będę, bo i tak tu chętnie zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ksiazke posiadam, ale baner wstawilam i u siebie. Mam nadzieje, ze bedziecie wspaniale sie bawic. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Takiej zabawy chyba jeszcze nie było. Ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł na zabawę :-) Szkoda tylko, że zajrzałam dopiero w połowie miesiąca, bo książkę chętnie bym przeczytała... Banerek wstawiony :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W październiku przewiduje nagrodę za pozostawione w październikowe komentarze i też będzie książka i zakładka więc zapraszam.

      Usuń
    2. co chwilkę robisz konkursy

      Usuń
    3. Natanna lubi nas uszczęśliwiać ;))

      Usuń
  8. a ja wolę wpadać raz i porzaądnie, wejśc i przejrzeć tyle postów na ile czas pozowli za jednym wejściem

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jestem tu pierwszy raz, ale lubię poznać kogoś, więc zaglądam nie tylko w nowe posty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to gdyż po to są by do nich zaglądać.)

      Usuń
    2. oby więcej osób zwróciło uwagę na Twój blog, bo pięknie promujesz czytanie!

      Usuń
  10. mi też jest bardzo miło, gdy ktoś pisze mi komentarz w starej notce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest bardzo ważne, w końcu historię strony nie tworzą nowe posty, lecz wszystkie opublikowane. :)

      Usuń
    2. ja najbardziej lubię czytać początek bloga... bo tacy jesteśmy wtedy jeszcze nieśmiali, niepewni, nic nie wiemy, jak to będzie...

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.