piątek, 31 sierpnia 2012

Życzenia i nabytki ksiązkowe .)



                 Jak się zorientowałam dzisiaj  obchodzimy Światowy Dzień Blogerów .  Przyłączam się więc do wszystkich życzeń  skierowanych do blogujących. A przede wszystkim życzę by Wasze blogi były odwiedzane i czytane.





Kończąc zaś sierpień pokazuję  ostatnie nabytki książkowe.




 Jedz, módl się , jedz - Michala Bootha wygrałam na blogu Notatnik kulturalny , który polecam .
Alibi  - Petera Shordney  kupiłam w jakimś markecie

Chwalcie łąki umajone - Michała Olszewskiego
Dosięgnąć nieba Richarda Raynera  i
Zakochane kobiet - D.H.Lawrence oraz 
Trzy silne kobiety Marie NDiaye/ nie ma ich na zdjęciu/  - nabyłam za punkty na Fincie.pl


11 komentarzy:

  1. Żadnej z nich jeszcze nie czytałam. Poczekam na recenzję, bo "Alibi" mnie intryguje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jestem najbardziej ciekawa "Dosięgnąć nieba"

      Usuń
    2. Przeczytałaś już "Dosięgnąć nieba"? Jak wrażenia? :)

      Usuń
  2. Świetne nabytki. Czekam niecierpliwie na recenzje, tym bardziej, ze żadnej z książek nie znam. wszystkiego naj blogerki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie przeczytam recenzję "Jedz, módl się, jedz", bo ta książka już od jakiegoś czasu mnie kusi, ale nie mogę się na nią zdecydować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się interesująca, chociaż jestem raczej za kontemplacją chrześcijańską niż hinduską medytacją.

      Usuń
    2. A czy Wam, dziewczyny, nie wydaje się to lekką kopią "Jedz, módl się i kochaj" Gilbert?

      Usuń
    3. Mnie się to też narzuciło ,ale nie czytałam żadnej więc nie mogę porównać.

      Usuń
  4. Dosięgnąć nieba zainteresowała mnie najabardziej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również, mam wrażenie, że już dawno temu spotkałam się z tym tytułem , dlatego teraz jak się trafiła okazja to kupiłam ja.

      Usuń
  5. nie czytałam tych książek i nic mi nie mówią

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.