sobota, 1 września 2012

Małe uzupełnienie do wczorajszego posta.)




         

                            Dopiero dzisiaj zauważyłam, że wczorajszy post był 100-nym   , tak że mogę śmiało powiedzieć, że zapowiedziana zabawa , która się rozpoczyna dzisiaj jest z okazji tego właśnie tego 100 -go posta . Warunki tu.

Nie pisałam o tym we wczorajszym poście , ale miło by mi było , gdyby informacja o mojej zabawie na blogu obiegła blogosferę. Byłabym więc wdzięczna za umieszczenie jej na swoim blogu w dowolnej formie .

10 komentarzy:

  1. Nie ma sprawy, już umieszczam banerek:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę sympatycznie spędzonego weekendu.)

      Usuń
  2. Gdy tylko dorwe sie do komputera wstawie baner,poki co pisze z telefonu.a tak z ciekawosci, skad wiesz kto ile razy odwiedza bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze statystyk bloggera .Statystyki podają źródło ruchu sieciowego , a są blokowane i mamy je z z dnia, tygodnia i miesiąca oraz z całego okresu.
      Oczywiście muszą to być wejścia z bloga.Np. statystyka z miesiąca wskazuje mi, że najczęściej mój blog był odwiedzany przez http://prywatnyteren.blogspot.com/ - Jenach odwiedziła mnie w sierpniu 86 razy.


      Usuń
    2. tyle ze do ruchu zaliczaja sie tez inne osoby ktore kliknely z danego bloga. czyli np jesli na popularnym blogu autor umiescil cie w obserwowanych to kazdego dnia z jego bloga moze do ciewie trafiac wiele osob i zostana odznaczone w zrodle ruchu jako te przychodzace z konkretnego bloga...

      Usuń
    3. TaK, MASZ całkowitą RACJĘ AKURAT O TYM niestety NIE POMYŚLAŁAM. I teraz już z tego nie wybrnę, więc zostawię to już tak jak jest , a jak dotrwam to w październiku postaram się to tak zorganizować , jak myślałam na początku a w tym pomoże mi moja córa, która wraca dzisiaj po dwu miesiącach do domu i pomoże mi ściągnąć na blog coś takiego co mi w tym pomoże.

      Usuń
    4. Bardziej chodziło mi o to, byś sama o tym wiedziała :-) Skoro wiesz to wszystko jest ok. Ja, niezależnie czy z konkursem czy nie i tak będę tu zaglądała i zostawiała ślady mojej obecności. miłego weekendu!

      Usuń
  3. setny post? gratuluję, nawet połowy tego jeszcze nie mam
    pozdrawam i życze kolejnej setki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Alojka na moim blogu..
      Dziękuję za odwiedziny i wszystkie sympatyczne słowa.
      Doczekasz się pewno nawet szybciej niż tej liczby postów.

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.