czwartek, 7 maja 2015

Na dobranoc.....



                          przypomnę jeszcze, że do soboty można spróbować szczęścia w mojej wygrywajce nie wygrywajce  i zdobyć powieść Roberta Whitlowa "Wybór".


Zachęcam do wzięcia udziału w zabawie.....jeszcze niezdecydowanych.


Śpij bajki śnij
Kolorowe piękne dobre bajki
W nich na łące ty
Wokół ciebie niezapominajki
Abyś zapamiętał sen radosny
Pełen słońca i oddechów wiosny





Nie znałam tej piosenki Grechuty a ona taka niezwykle liryczna i piękna.....


6 komentarzy:

  1. To ukochana kołysanka moich dzieci. Sama też ją uwielbiam - Tekst, melodię, głos Marka Grechuty. Piękna jest. Czekam niecierpliwie na wyniki konkursu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Odsłuchałam kołysankę porankiem i chętnie wtuliłabym się w ciepłą kołderkę i poszła śnić bajki o innym świecie niż ten, który czeka za drzwiami już za chwilkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak ja też jej nie znam, ale przyznaję że jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jej nie znałam. Pytałaś, co dziś będę czytać. Po długich, długich namysłach zdecydowałam się na "W tym życiu albo w przyszłym". To o emerytowanej nauczycielce, która mieszka samotnie i wspomina młodość oraz miłość swojego życia. Autorem jest Christian Signol, ten sam, który napisał "Zimową różę" o chłopcu chorym na białaczkę.
    Dobrej nocy Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekam na wrażenia. Ciekawa będę czy spodoba Ci się również.
      Miłego czytania.

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.