środa, 29 kwietnia 2015

Wygrywajka, nie wygrywajka....po prostu książka chce być czytana......



            Wczoraj opublikowałam post o powieści Roberta Whitlowa "Wybór". Sądząc po braku komentarzy pod postem książka i jej tematyka nie wzbudziła szerszego zainteresowania. Być może i dlatego, że oczywiście nie jest to już żadna nowość i opinie o niej pojawiły się już na blogach znacznie wcześniej.
         Mimo to zachęcając do zwrócenia na nią uwagi postanowiłam posłać ją dalej, bo uważam, że "Wybór"  należy do książek, które szczególnie dzisiaj, gdy  literatura, i filmy, seriale a także media zaburzają spojrzenie na istotne dla nas wartości i potrafią skutecznie zagłuszyć sumienia, naprawdę warto przeczytać. Dobra lektura, a taką ta powieść z pewnością jest, bywa potrafi nam otworzyć oczy i dokonać nawet zmiany w naszym myśleniu.....a również być pomocą  w rozmowach z innymi, gdyż dostarcza niezbitych argumentów. A poza tym naprawdę świetnie się ją czyta.

        Tyle wstępu a teraz do rzeczy. 



"Wybór" można zdobyć pozostawiając pod tym postem komentarz wyrażający chęć posiadania i przeczytania książki.
Na zapisy osób chętnych oczekuję do końca przyszłego tygodnia.
Zapraszam i szczerze zachęcam.

Pozostawienie adresu mailowego ułatwi mi kontakt.

25 komentarzy:

  1. Ja jestem bardzo ciekawa tej powieści i chętnie przygarnę:)
    Katarzyna
    katarzynaiwanczak@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem zainteresowana adopcja książki :)
    subiektywnie.o.ksiazkach@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś mi umknęła Twoja recenzja, ale to nic nie szkodzi, za chwilę ją przeczytam :)
    I oczywiście zgłaszam się i przyznam, że bardzo chciałabym przeczytać tę powieść.
    monweg@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie przeczytałam ten wczorajszy post i miałam tam wpisać komentarz, ale skoro piszesz o książce przy nowej okazji, to zrobię to tutaj.
    Dla mnie nie ma znaczenia, czy to nowość, czy nie. Zawsze kieruję się tematyką, a ta pozostaje już poza moimi zainteresowaniami. Mam swoje od dawna ugruntowane poglądy, których już nie miałabym okazji osobiście weryfikować w takiej sytuacji (nie ten wiek), a nikomu innemu nie narzucałabym ich.
    Dlatego nie sięgam po takie książki dające do myślenia, bo wydaje mi się, że taka lektura u mnie osobiście niczemu nie służy.
    Ale to moje osobiste podejście, które wynika przede wszystkim z metrykalnego braku czasu na przeczytanie wszystkich książek, które mnie interesują. Stąd taka przymusowa selekcja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zgadzam się i nie zgadzam się z tym co piszesz.
      Zweryfikować swoje poglądy można jak sądzę w każdym wieku, ale oczywiście chodzi o to, by ich nie narzucać.
      Dlatego, by nie wyszło, że ja je chcę narzucać trochę zmodyfikowałam treść swego posta, bo absolutnie bym tego nie chciała. Co nie znaczy, żebym nie uważała, że czasem warto jakąś tematykę zasugerować.
      Oczywiście co do doboru literatury pod katem własnych zainteresowań zgadzam się z Tobą całkowicie.

      Usuń
  5. Opinię o książce przeczytałam na lubimyczytać, a samą książkę mam od dawna na liście do przeczytania, a że lista długa, to się w czasie przesuwa. Lubię książki, które zmuszają do przemyśleń, dlatego gdyby trafiła ona do mnie z przyjemnością ją przeczytam.
    zosia713@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam swój egzemplarz. Powiem tylko, że warto się o nią postarać i przeczytać:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli tak warto się o nią starać, to oczywiście się zgłaszam :)
    Zapowiada się bardzo ciekawie.
    pelc.barbara@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś ominął mnie szum wokół tej książki, bo ją pierwszy raz widzę.
    jeke5@wp.pl
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że początkowy brak komentarzy spowodowany jest małym rozkojarzeniem spowodowanym myślami o długim weekendzie... Żeby podkręcić atmosferę zgłaszam się również:)
    Pozdrawiam:)
    urbanczyk.aleksandra@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wczoraj komentarzy nie było, dziś są... konkursy to świetny sposób, by zachęcić do komentowania. Książka zbiera dobre recenzje, więc nie patrząc na datę jej wydania, chcę ją przeczytać. Pozdrawiam i życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam wybór, więc się zgłaszam po „Wybór”
    martucha180@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym przeczytać tę powieść.
    scarlett13@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  13. Zainteresowała mnie recenzja, więc się dopisuję do grona chętnych.
    beataalfa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo bym ją chciała przeczytać, a nawet udostępniłabym innym, więc się zapisuję. I serdecznie pozdrawiam Ciebie i kolejkowiczów:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa tej książki i chętnie ją przygarnę.
    dszymczak86@gmail.com

    Poza tym życzę miłego, zaczytanego weekendu :D.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyłączam się do zabawy, książki są zawsze mile widziane w naszym domu.
    Jeszcze raz życzę Ci miłego wypoczynku.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawie brzmi :) zgłaszam się :)
    magdalena0392@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Też bym chętnie się zapoznała z tą książką, więc zgłaszam się :)
    guga5@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam tę książkę już jakiś czas na oku, więc chętnie bym ją przytuliła :)
    babskieczytadla@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się :)
    kwiatusia1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja bardzo chętnie wezmę udział w wygrywajce :)
    tirindeth@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się i ja, chętnie czytam pozycje po których biję się z myślami ;-)
    leon86@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie przeczytam i podam dalej młodszym kobietą z nami nie będzie się marnować-BYLE TYLKO JĄ ZDOBYĆ-KOCHAM CZYTAĆ I CZYTAĆ.

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.