piątek, 26 lipca 2013

Miłe Anny - to dla Was z okazji Waszego dzisiejszego świeta.)



 Z serdecznymi życzenia dla wszystkich posiadaczek imienia Anna







      "Imię Anna pochodzi z języka hebrajskiego od słowa channah (wdzięk, łaska). Imię Anna oznacza: miła, łagodna i przyjemna."To imię nosiła matka Maryji, matki Jezusa.
"Anna to osoba niezwykle oddana rodzinie, dzieciom i mężowi, których ceni bardziej niż towarzystwo. Anna jest wrażliwa na uroki krajobrazu, lubi naturę, spokój, zgodę i harmonię we własnym środowisku. Anna dobrze radzi sobie również w życiu zawodowym i kształci się na wybitną specjalistkę, zdobywa pieniądze i sławę."

Chyba właśnie takie jesteśmy. Jedno się u mnie nie sprawdziło, to pieniądze i sława, ale może to i lepiej.

Odsyłam Was drogie Anny do Moniki, która w pięknych słowach odniosła się do naszego Imienia.
/źródło/

12 komentarzy:

  1. najlepszego! wdzięku, łask wszelakich, łagodności (proszę jak to ładnie się układa) i pokoju w sercu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję i nawzajem :).
    U mnie też tylko sławy i pieniędzy brakuje, ale póki życia póty nadziei ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkim Annom najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawie wszystkie Anny, jakie poznałam, to niesamowicie sympatyczne osoby - magia imienia? :) Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego, co piękne, Aniu:) Rzeczywiście w życiu spotykałam takie Anny jak opisałaś. Coś jest z tymi imionami;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przede wszystkim zdrowia, miłości, czasu (i pieniędzy ;) na realizowanie marzeń!!! Wszystkiego najlepszego! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze zdążyłam :)
    Wszystkiego najlepszego! Zdrowia, tylko miłych niespodzianek, szczęścia i dużej dozy optymizmu! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anna to moje drugie imię, spóźnione wszystkiego najlepszego :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spóźnione, ale bardzo szczere z głębi mojego serca płynące życzenia wszystkiego najlepszego. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.