czwartek, 7 marca 2013

Jak mi poprawiono nastrój.)


  


        Wczoraj przyniosłam sobie troszkę wiosny do domu. Na żonkile w ogrodzie przyjdzie mi poczekać jeszcze długo. Na razie na polu znów szaro i ponuro, po dwu dniach słonecznych.

  






       Wczoraj również  kurier przyniósł mi kolejną książkę wydawnictwa



 a jest nią "Coś więcej niż ślad" Paula L. Maiera, autora który napisał również "Kodeks Konstantyna", o którym pisałam tu, a który jest w pewnym sensie kontynuacją tej książki, którą otrzymałam, gdyż łączą  je bohaterowie obu książek.

Już się cieszę na czytanie,  gdyż "Kodeks..." był interesujący.

   A dzisiaj wortal Granice.pl umieścił kolejną moją recenzję co sprawiło mi ogromną przyjemność. Takie chwile pozwalają podnieść swą samoocenę co jest niezwykle cenne, gdyż wydatnie poprawiają nastrój, który biorąc pod uwagę przesilenie wiosenne bywa taki jak aura za oknem.

16 komentarzy:

  1. Ja sobie poprawiłam nastrój w ten sam sposób:) Żonkile i paczki z wydawnictwa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie piękne te żonkile, i ja muszę pomyśleć o takiej poprawie nastroju!!! Do mnie przybyły cudowne tytuły dzisiaj i także mój humor poprawił się dzięki temu:) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, jak u Ciebie, ale najpierw zakwitną na zachodzie, a dopiero za jakieś dwa tygodnie u mnie.)

      Usuń
  4. To masz pełen zestaw poprawiający samopoczucie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne kwiaty i wspaniałe powody by poprawić sobie humor :-) Portal Granice podoba mi się coraz bardziej. Byłam tam od dawna ale dopiero teraz zaczynam go doceniać bardziej niż inne portale na których regulanie bywałam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to dobry portal-wortal. A jeżeli chodzi o recenzje to cieszy fakt jej opublikowania, gdyż poddawana jest wpierw ocenie.)

      Usuń
  6. Gratuluję. :)
    Ślad wiosny i miłe niespodzianki. Czego chcieć więcej? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje, żonkile cudne, czuć wiosnę w powietrzu, choć u mnie dziś zimmmno i pada deszcz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kwiaty: mała rzecz, a cieszy.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję serdecznie! Jak to miło jak człowieka spotka coś takiego budującego w ten smętny czas!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję. Kwiaty, paczka i opublikowana recenzja to rzeczywiście niezły zestaw, by poprawić sobie samopoczucie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne żonkile :) uwielbiam wszystkie wiosenne kwiatki :) "Coś więcej niż ślad" czytam właśnie w tym momencie i jestem zachwycona, tak więc życzę ci przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.