wtorek, 1 stycznia 2013

Nagroda za goszczenie na blogu w grudniu przypada ......)

            

                   Witam ciepło i serdecznie wszystkich w Nowym 2013 -  Roku. Miejmy nadzieję, że ta magiczna cyfra przyniesie nam szczęście i rok okaże się pomyślny,  i ciekawy.
            Ja nie robię żadnych podsumowań i obrachunków,  gdyż to nie leży w mojej naturze. Zbliża się jednak rocznica założenia bloga to może przy tej okazji  coś niecoś  napiszę.
            Dzisiaj chciałam tylko poinformować, że nagrodę za frekwencję na moim blogu za poprzedni miesiąc otrzymuje blog  Notatki Coolturalne.


  A nagrodą jest książka 


 



oraz zakładka do książki z motywem już walentynkowym

  i
naszyjnik   z  jaspisu  leopardziego z kostką korala na lince jubilerskiej i rzemyku





Kasiu - proszę - podaj mi mailem adres. 

7 komentarzy:

  1. Moje gratulacje! :)
    Też nie przepadam za podsumowaniami. Nigdy nie wiem co w nich zawrzeć, poza tym jakoś tak kojarzą mi się z czasem utraconym.
    Szczęścia w Nowym Roku kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej. Z Nowym Rokiem jeszcze raz serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam w 2013 ;)
    I oby nasze postawienia doszły do skutku :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale niespodziewanka, już piszę adres. Dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wysłałam maile, ale z Twojego profilu, bo tu nie widzę żadnego podanego, daj znać, czy doszedł, bo nie jestem pewna jak to działa, jak się tak z automatu wysyła.

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.