sobota, 10 listopada 2012

Takie sobie informacje.)



Już piszę opinię do przeczytanego" Ostatniego brzegu", a w kolejce czeka do 'Dajcie mi jednego z was", jednak to trochę trwa, gdyż pogoda nie sprzyja mojemu sercu i nie najlepiej ją znoszę, a to ma wydatny wpływ na moje myślenie.

Zakładając swój blog nie myślałam o współpracy recenzenckiej, gdyż jestem niesystematyczna, a poza tym piszę ot tak sobie, ale od dłuższego czasu myślałam o Wydawnictwie Promic, wydającym książki, których tematyka mi bardzo odpowiada, a szczególnie wydawanych w serii Losy. I wczoraj postanowiłam spróbować szczęścia, napisałam i dostałam pozytywną odpowiedź, a teraz czekam już tylko  na książkę.

Skromnie przypominam jeszcze, że biorąc udział w zabawie, o której tu można zdobyć zakładkę do książki specjalnie przeze mnie wykonaną i dodatek biżuteryjny. Zabawa trwa do 15 listopada.



I jeszcze zapraszam ejotek i alojkę do zabawy o czym tu.




Na koniec  jedna z moich ulubionych piosenek .


15 komentarzy:

  1. Gratuluję nawiązania współpracy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję - i życzę powrotu lepszego samopoczucia, no i dużo zdrowia!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, gratuluję! Pochwal się koniecznie co przyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję nawiązania współpracy, muszę poczytać o tym wydawnictwie...
    dziękuję za zaproszenie do zabawy - tworzę posta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. niedawno wróciłam do domku a tu taka niespodzianka dziękuję pięknie za książkę i cudowne zakładki i wisiorek, pozdrawiam cieplutko choć padam z nóg mam za sobą 400 km

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że sprawiłam Ci przyjemność. Wracaj do sił.)

      Usuń
    2. u mnie coraz lepiej pozdrawiam niedzielnie i cieplusio

      Usuń
  6. Melduję że zadanie wykonane - zapraszam
    http://czytelnicza-dusza.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję nawiązania współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jeżeli się powiedzie to będzie jedyna współpraca.)

      Usuń
  8. teraz czekam na efekt tej współpracy :)
    piosenka zawsze spiewana o 4 rano na każdym moim harcerskim rajdzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja późno ja poznałam ale teraz za każdym razem słucham jej ze wzruszeniem.)

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.