czwartek, 8 listopada 2012

Zaproszono mnie do zabawy i ja zaprosiłam.)


Dzisiaj spotkała mnie miła niespodzianka. Mój blog otrzymał wyróżnienie


 od Melanii prowadzącej blog Biblioteczka Melanii.
Jest mi niezmiernie miło gdyż jest to nie tylko zabawa ale i wyróżnienie od jednego blogera dla drugiego:) Melanio dziękuję.

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia."
Zabawa polega na  odpowiedzeniu na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

A to pytania Melanii


  1. Co skłoniło cię do prowadzenia bloga?
  2. Pies czy kot?
  3. Ekranizacja, która zrobiła na Tobie największe wrażenie?
  4. Gotowanie czy pieczenie ciast?
  5. Czy masz inne pasje, po za oczywiście czytaniem?
  6. Domatorka, czy rekreacja na świeżym powietrzu?
  7. Twoje wymarzone wakacje?
  8. Kim chciałaś zostać gdy byłaś mała?
  9. Czy miałaś najgorszą randkę?
  10. Sport - oglądasz w telewizji, a może jakiś uprawiasz?
  11. Twoja wymarzona praca?
i moje odpowiedzi  :
 
ad1. Tych powodów było kilka;
         -  spodobało mi się, że blog może służyć jako swoisty rejestr mojego czytelnictwa,
         -  pomyślałam, że w moim wieku prowadzenie takiego  bloga to doskonałe ćwiczenie pamięci 
         -  przyciągała mnie również możliwość kontaktów w blogosferze.
ad2. I pies i kot ale rzeczywistość jest psia, gdyż mam ich obecnie cztery.
ad3. Ojej.Tyle ich w swym dość długim życiu widziałam, że nie jest  łatwo mi wskazać na tę jedną tym
        bardziej, że i pamięć mnie zawodzi ale może jednak "Nocy  i dni" Marii Dąbrowskiej.
ad4. Gotowanie.
ad5. Film, tworzenie biżuterii .
ad6. Raczej domatorka i to ze szkodą dla swojego serca.
ad7. Wakacje to ja już mam okrągły rok  ale z chęcią poleciałabym do Irlandii.
ad8. Już nie pamiętam.
ad9. Na randki chodziłam tak dawno, że zatarły mi się w pamięci, ale była taka jedna, po prostu nie 
        przyszedł.
ad10. Niestety nie uprawiam a w telewizji owszem oglądam sporty zimowe i lekkoatletykę.
ad11. Ta, którą wykonywałam w swoim czasie może i nie była wymarzona ale lubiłam ją.Najważniejsze jest
        polubić to co się robi wówczas nie doznaje się zawodu i frustracji.

Z pytaniami do mnie się uporałam,a teraz moje pytania.

1.Czy dużo czasu spędzasz w internecie?
2.Jakie strony w internecie najbardziej lubisz przeglądać.
3.Jakimi pobudkami kierowałaś się zakładając blog czytelniczy?
4.Czy często marzysz, a jeżeli tak to o czym?
5.Jaka literatura najbardziej do Ciebie przemawia?
6.Jaka książka w/g Ciebie powinna mieć inne zakończenie?
7.Jakiego pisarza/pisarkę  cenisz najbardziej i dlaczego?
8.Czyje książki nigdy by Cię nie zainteresowały?
9.Co Cię pobudza do działania?
10.Czy lubisz miejsce, w którym mieszkasz?
11.Czym jest dla Ciebie rodzina?

A do zabawy zapraszam  :

Alojkę
ejotek
Zapraszam tylko trzy blogerki, gdyż dla mnie wybór większej liczby to już ogromna praca .


7 komentarzy:

  1. Dziękuję :) Twoja biżuterię oglądałam - piękna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za pytania he he. Zadałaś mi ćwieka. No ale odpowiedziałam na nie.
    Tyle że sama dla następnych osób już nie wymyślę - jestem za mało kreatywna :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam zawsze z tym problem, ale wczoraj nawet te pytania mi się ot tak nasunęły.)

      Usuń
  3. ślicznie dziekuję za zaproszenia do zabawy

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.