piątek, 16 listopada 2012

O tym kto wygrał zabawę blogową.)



O jak zimno i  pochmurno nam się dzisiejszy dzień zaczął. Mam nadzieję, że później jednak się przejaśni i błyśnie słońce, gdyż mam zaplanowane wyjście z domu.
Ale post nie o pogodzie lecz o czym innym. Dzisiaj jest 16 listopada więc radosny  dzień ogłoszenia wyniku zabawy, o której było w tym poście a chodziło o rozszyfrowanie wpisu z wyszukiwarki, który brzmiał tak :"dukaja or dukaju or dukajem or dukajo".

Najdowcipniej  zrobiła to wierszując  AnnRK :


Dukaj, dukaj aż wydukasz.
Może znajdziesz czego szukasz.
Czy dukaja czy dukaju
trudno dociec, ech, o raju!
Trudno pojąć tę odmianę.
Chcesz porady? Masz Natannę!


 i ona otrzymuje zakładeczkę  i taki oto naszyjnik  z agatów miodowych.

  AnnRK  proszę o mail z adresem.


Witam serdecznie  kolejne osoby obserwujące mój blog.
 

 

17 komentarzy:

  1. Gratulacje dla zwyciężczyni! Wierszyk jest pomysłowy i zabawny, więc nagroda zasłużona:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje, świetny wierszyk pozdrawiam od rana

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie bardzo fajna odpowiedź. Szczere gratulacje choć z odrobiną zazdrości, bo dostaniesz te prześliczne agaty :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście zgrabnie sobie Ann poradziła :) a bransoletki i naszyjniki i zakładki faktycznie piękne tworzysz! Ja mam lewe ręce do robótek ręcznych, niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi. Lubię coś ładnego zrobić, ale w sumie moje tworzenie to takie składanie.)

      Usuń
  5. Gratulacje! Czułam, że to ona wygra. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :) Na 100% zasłużyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje , a wyroby bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje przede wszystkim inwencji twórczej! A i zazdroszczę piękności, które dostaniesz w nagrodę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! I te cudeńka mają do mnie trafić? Ależ mi radochę sprawiłaś. Dziękuję! :)

    Podziwiam Twoje zdolności. Próbowałam kiedyś zabawy z koralikami, ale zabrakło mi cierpliwości. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że sprawiłam Ci odrobinę przyjemności.)

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję :)
    ps. Zapraszam na mojego bloga, gdzie przed kilkoma dniami ruszył konkurs! Do wygrania powieść "Cień kruczych skrzydeł" !!!
    Szczegóły tu:
    http://ksiazka-na-kazdy-dzien.blogspot.com/2012/11/pierwszy-blogowy-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.