wtorek, 2 października 2012

Banerek do zabawy .)



      Przedstawiam banerek do zabawy na moim blogu jaka rozpoczęła się wczoraj i będzie trwała przez cały październik.
Warunki wygrania nagrody zamieszczone są  tu.








Ponawiam prośbę o rozpropagowanie tej zabawy poprzez zamieszczenie banerka na swoich blogach.
I zapraszam do pozostawianie po swoich wizytach komentarzy.Miło mi je będzie zobaczyć  pod postami już istniejącymi .




Nagrodę w postaci zakładki z kotkiem za licznik 44444 jak już pisałam tu otrzymuje Antyśka .



Jako dodatkową nagrodę za dużą ilość komentarzy pozostawionych we wrześniu Antyśka wybrała sobie
taka skromną bransoletkę.















 I jeszcze akcent jesienny. 

16 komentarzy:

  1. Baner już pojawił się na stronie. A jeśli chodzi o bransoletkę to moim zdaniem nie jest skromna a delikatna i bardzo pasuje do delikatnych rysów Antyśki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alison2 jesteś niezawodna, dziękuję.
      A Twoje nagrody spakowane i jutro zostaną wyekspediowane.)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo Alison2. ;) Aż mi się tak miło zrobiło. :)
      Jak zobaczyłam powyższą bransoletkę, a także taką z kociakami to pomyślałam, że będą do mnie idealnie pasować. ;)

      Usuń
    3. Nie ma za co dziękować, po prostu piszę co myślę :-) Oj bardzo się cieszę na swoją przesyłkę, już 9go będę w Polsce...

      Usuń
    4. I tym bardziej mnie to cieszy ;)

      Usuń
  2. Banerek wstawiony. A bransoletka bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bannerek za chwilkę wstawię. ;)
    Wystawisz może kiedyś na fincie bransoletkę z kociakami? :) I ją chętnie bym przygarnęła. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bransoletka z kociakami niestety została sprezentowana, ale jeżeli chcesz mogę zorganizować elementy i zrobić nową.)

      Usuń
    2. Byłoby wspaniale, bo jest śliczna! :)

      Usuń
    3. natanna a zanim sprezentowałaś, zrobiłaś zdjęcie. Jeśli tak to chętnie bym zobaczyła :-)

      Usuń
    4. http://natanna-mojepropozycje.blogspot.com/2012/02/wieczorna-wena.html

      Usuń
    5. Ona jest śliczna. <3 Nie mogę się na nią napatrzeć. ;)

      Usuń
    6. W realu wyglądały o wiele ciekawiej,te akurat zdjęcia nie bardzo oddały urodę bransoletki.)

      Usuń
  4. nie czytałam książki z banerka, ten fragment nic mi ni powiedział,
    bardzo fajną nagrodę bransoletke sobie wybrała antyska.

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.