poniedziałek, 1 października 2012

Ogłoszenie wyników i nowej zabawy.)



      Witam rano 1 października i spieszę donieść, że we wrześniowej zabawie na moim blogu wygrywa alison2, gdyż to ze strony jej bloga statystyki zanotowały najwięcej wejść , gdyż 82 .

Alison2 niezmiernie mi miło. Gratuluję serdecznie, otrzymujesz książkę Anny Fryczkowskiej "Kobieta bez twarzy" i zakładki, które będą niespodzianką.

A dzisiaj ogłaszam zabawę na  październik. Będzie troszkę trudniej, gdyż nagrodzę tę osobę, która zostawi najwięcej komentarzy.
Zapraszam zatem do odwiedzania i komentowania. A nagrodą będzie książka pochodząca z mojego zbioru



i dwie zakładeczki, jedna z kwiatkiem a druga z maską  serduchem.
Książkę sama czytałam dwa razy, jest idealna na jesienne dni a opowiada o trzech kobietach i trzech mężczyznach, których drogi przecinają się  za sprawą kilku niedzielnych wydarzeń.W tej pogodnej powieści przeczytacie  " o uczuciach, tęsknocie za bliskością, a także zagubieniu, kłamstwach, niedojrzałych związkach" . Wyniesiecie z  niej nadzieje na to,  że los zawsze może się odmienić a prawdziwą miłość nie jest znów tak trudno spotkać.


Jeżeli to nie sprawi Wam  kłopotu uprzejmie proszę o rozpropagowanie mojej zabawy.

Życzę  powodzenia. 

Jeszcze istotna informacja - z lewej strony bloga jest lista komentujących, żeby nie było wątpliwości komentarze pozostawione do 30 września zostaną odjęte, tak że liczyć się będą tylko październikowe.

36 komentarzy:

  1. Nie masz pojęcia jak się cieszę :-) Książkę bardzo chcialam przeczytać a że mam slabość do Twoich prac, już pewnie od dawna wiesz :-) Nowa zabawa zapowiada się znakomicie ale biorąc pod uwagę że już i tak zostałam przez Ciebie chojnie obdarowana,postanowiłam dać szansę innym. Tak więc proszę by moich komentarzy nie brać w tym miesiącu pod uwagę, pokibucuję pozostałym :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zauważyłam, że w ustawieniach bloga masz niewłaściwy czas, wskazujący na to, że nadal mamy niedzielę. Można to zmienić w zakładce Ustawienia - Język i formatowanie.

      Usuń
    2. ja również gratuluje, zwłaszcza, że za sprawą alison tu trafiłam

      Usuń
  2. Gratuluję Alison!
    Zakładki są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za gratulacje :-)

    A jeszcze małe pytanko, będzie baner do nowej zabawy? Bo jeśli tak to chętnie wstawię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Alison2:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Alison2! Zasłużyłaś na tą nagrodę. ;)
    Również czekam na banner zabawy, to wkleję u siebie na stronie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Alison2 :)

    Widzę że zakładka, która mi się podoba - ta z kwiatuszkiem ... czeka na mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Banerek do zabawy zaraz wstawię.
    Mam jednak pytanie, z którym się noszę od kilku dni, bo trochę wstyd, ale ja nie mogę znaleźć tego licznika na Twoim blogu. Widzę tylko gadżet "odwiedziło mnie". Natomiast licznika nie wytropiłam. Oświeć mnie proszę, bo zaczynam wątpić w swoją percepcję wzrokową.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwiedziło mnie , to jest właśnie licznik odwiedzin.
      W październiku liczy się natomiast liczba komentarzy , a lista komentujących jest z lewej strony u dołu - komentarze zostawili.

      Usuń
    2. Już wiem - zawsze byłam na bakier z liczbami i teraz pomieszały mi się liczniki z obu Twoich blogów. Szukałam 4444 i stąd problem. Przepraszam za zamieszanie. :)

      Usuń
    3. Wszystko w porządku, lubię DYSKUSJĘ NA BLOGU.)

      Usuń
  8. Gratuluję!!
    Ksiązki nawet w ręku nie miałam a ciekawią mnie ksiązki pisane przez kilku autorów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o wygraną przez Alison2 to kryminał, o którym pisałam w na blogu, natomiast jeżeli chodzi o z całego serca to książka o uczuciach i potrzebie bliskości.
      Bohaterami książki jest sześć osób, które oczekują zmian w swoim życiu i kilka niedzielnych zdarzeń sprawia, że te zmiany są na wyciągnięcie ręki.Czyta się bardzo dobrze.

      Usuń
    2. dość ciekawie się zapowiada wnioskując z Twojego opisu :)
      więc warto spróbować

      Usuń
    3. mi tez się wydaje, że ta książka może być ciekawa, jeśli mi się nie uda poszukam w bibliotece

      Usuń
  9. To fantastyczna książka i doskonały poprawiacz humoru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się też podobała, czytałam ja dwa razy.)

      Usuń
    2. ja również często wracam do książek, które już czytałam

      Usuń
  10. szkoda, że dopiero dzisiaj na ten blog trafiłam, ale spróbuje powalczyć, a co mi tam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Walcz, myślę, że mimo iż mój blog nie jest zbyt atrakcyjny na tle innych do trochę różnych treści zawiera więc poczytaj i wszystko przed Tobą.
      Jeżeli się nie uda będą inne zabawy, gdyż lubię tworzyć zakładki. Gorzej z książkami, gdyż nie recenzuję więc nie mam wolnych egzemplarzy, ale może i temu da się zaradzić.
      Zyczę powodzenia.)

      Usuń
    2. całkiem nieźle mi poszło, jak na jeden dzień, a do 30 jest jeszcze sporo czasu, Twoje zakładki są piękne, a ja zawsze mam problem i wkładam do książki jakiś rachunek, by zaznaczyć, gdzie czytam, ja bardzo chciałabym recenzować, jednak nikt mi nie chce podpowiedzieć, jak się to robi, pisałam do wydawnictw, ale może nie miałam dobrych adresów e-mail? Nie wiem już sama... siedzę w domu z małym dzieckiem i byłoby mi bardzo miło, gdybym nawiązała współpracę, zawsze to jakieś zajęcie, a tak...?

      Usuń
  11. jeszcze chciałam zaprosić na mój blog oto adres asymaka.blog.interia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie, oczywiście zajrzę.)

      Usuń
    2. pięknie dziękuję, że mnie odwiedziłaś, od Was z blogspot nie za bardzo chcą do mnie zaglądać, a tym bardziej dodawać do linków, tym bardziej dziękuję i jeszcze raz gratuluje takiego stażu z mężem, to rzadkie w dzisiejszych czasach, a Twój blog wcale nie jest mało atrakcyjny, jest różnorodny, i ksiażki, i muzyka, i promocje, i konkursy, wszystkiego po trochu, ja mam blog 4 lata, z tym, że ostatnio nie miałam kompletnie ni chwilki, by pisać i czytać cokolwiek

      Usuń
    3. Popieram zdanie asymaki ;) Wiele tu rzeczy po trochu, więc trudno jest się tu nudzić, zawsze jest coś ciekawego. ;)

      Usuń
    4. to miłe, że się zgadzasz ze mną

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.