środa, 29 sierpnia 2012

Licznik 4444 złapany.)


        



                  Ogłaszam , że licznik 4444 został szczęśliwie złapany i nagrodę otrzymuje Jenach , której serdecznie gratuluję , i którą również przepraszam za zamieszanie do  jakiego się przyczyniłam.
Jenach  jest na drugim miejscu wśród osób, które do mnie zaglądają  , a w ostatnim czasie najczęściej do mnie zaglądała i udało się.

Już myślę o następnej zabawie i ogłoszę ja niedługo.

A przy okazji witam nowe osoby obserwujące mój blog ,jak również dziękuje za wszystkie pozostawione komentarze.







 

5 komentarzy:

  1. Nic się nie stało! Wszystko jest w porządku :)

    Bardzo, bardzo się cieszę z wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję i wszystkich chętnych zapraszam na konkurs: http://pisarzyna.blogspot.com/p/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.