poniedziałek, 11 listopada 2019

Listopadowa trójka e-pik, czyli mój plan czytelniczy na listopad.



          Już prawie połowa listopada i ja już kończę  jedną z książek jakie mamy czytać w listopadowej odsłonie wyzwania sardegny




a dopiero teraz pokazuję książki, które będę  w jej ramach czytać.

Zaczęłam od kategorii wybranej przez uczestniczki wyzwania, czyli 

siły natury w tytule (np. wiatr, burza, deszcz, rzeka, piasek),

bo tu idealnie  mi się wpasowała przyniesiona już jakiś czas temu z biblioteki epicka powieść historyczna Carli Montero.


I mogę powiedzieć, że wprost zatopiłam się w jej fabule przenosząc się wraz z jej bohaterami z miejsca na miejsce w wojennej zawierusze.

Kategorie wybrane przez Zuzannę / sardegnę/ to :


poczuj klimat świąt, 

z którym miałabym pewien problem, ale akurat siostra zwróciła mi 


więc  jest to książka z mojej biblioteczki, a z niej jest również potrzebna mi  książka do ostatniej kategorii

                                     literackie autorytety

    i jest nią 


Zastanawiam się czy ja mam faktycznie jakieś literackie autorytety, nie specjalnie patrzę pod tym kątem na czytanych pisarzy, ale pomyślałam, że może przyszedł czas, by zacząć znajomość z Wiesławem Myśliwskim. 

I taki jest mój listopadowy plan czytelniczy.

4 komentarze:

  1. Pierwszy tytuł Mam w planach. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto Agnieszko....przede wszystkim dla tła historycznego tej epickiej powieści.

      Usuń
  2. Pierwsza i trzecia pozycja książkowa wydaje się bardzo ciekawa. :-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.