niedziela, 5 maja 2019

Moje tytuły w ramach majowego wyzwania Trójka e-pik...


                Miesiąc za miesiącem mija i już mamy maj a razem z nim wystartowała majowa trójka e-pik. Cieszy mnie to wyzwanie, gdyż pozwala mi wyczytywać  książki, które już długo czekały na czytanie, niektóre z nich nawet długie lata. Do tej pory na 12 przeczytanych książek 11 pochodziło z mojej biblioteczki.
    
           

zapowiada się interesująco dzięki kategoriom, z których jak zwykle o dwu zdecydowała sardegna/Zuzanna a o trzeciej my, czyli uczestnicy.


 A oto one : 
List do Ciebie
poczet królowych polskich/europejskich
książka z liczbą w tytule


i mój wybór książek


Książki na zdjęciu za pozowały niezbyt  po kolei, ale 

list do ciebie......to Listy do córki F.S.Fitzgeralda,
poczet królowych ......to Wspomnienie o Cecylii, smutnej królowej. JaninyLesiak,
książka z liczbą w tytule.....to Trzech panów w łódce  nie licząc psa Jerome K.Jerome

Lubię to wyzwanie, bo jest w nim dreszcz emocji, jaki towarzyszy mi w oczekiwaniu na odsłonę kategorii a później przy doborze książek. 

To prawdziwie świetna zabawa.

14 komentarzy:

  1. Świetnie, że wyzwanie przypadło Ci do gustu i czerpiesz z niego satysfakcję czytelniczą. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Natanno, tu Jardian vel Prosperiusz. Pamiętasz moje początki? Zapraszam na moje blogi. Ja w przeciwieństwie do Ciebie uwielbiam sprzątać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak....pamiętam Cię doskonale...i już zaczęłam do Ciebie znów zaglądać ...niestety mało teraz przebywam w blogosferze i rzadko zaglądam na inne blogi. Mam nadzieję, że to się zmieni...

      Usuń
  3. Uwielbiam wszelakie wyzwania, tylko nie moge sobie na nie pozwolic z braku czasu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również z tego powodu nie biorę udziału w więcej niż jednym...

      Usuń
  4. Ciekawe wyzwanie, też wielką przyjemnością byłoby dla mnie szukanie odpowiedniej książki. Książkę Janiny Lesiak czytałam, innych jeszcze nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę zobaczyć Twą opinię....ja czytałam z zainteresowaniem i przyjemnością...i mam jeszcze jedną, inną, ale będę chciała zobyć wszystkie....

      Usuń
  5. Jestem ciekawa Twoich wrażeń po przeczytaniu książki Janiny Lesiak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może uda mi się coś napisać, ale wrażenia wyniosłam bardzo pozytywne. To ciekawie i dobrze napisana a co za tym szybko się czytająca zbeletryzowana opowieść o królowej, której do tej pory nie znałam. ....

      Usuń
  6. Kiedyś uczestniczyłam w wyzwaniu Sardegny, niestety coraz więcej obowiązków, coraz mniej czasu. W tej chwili uczestniczę jedynie w wyzwaniu stosikowe losowanie u Anny. Trzech panów w łódce wspominam z sentymentem, jest tam sporo humoru (choć może nieco innego, anglosaskiego, ale to całkiem miła lektura).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jednak się zastanawiam czy obecnie ten angielski humor do mnie dotrze i chyba jednak zmienię książkę .....

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.