piątek, 28 kwietnia 2017

Piątek z poezją.......Jabłonka ......wspomnieniowo.






Jabłonka


Jabłoneczka biała
Kwieciem się odziała;
Obiecuje nam jabłuszka,
Jak je będzie miała.


Mój wietrzyku miły,
Nie wiej z całej siły,
Nie otrącaj tego kwiecia,
Żeby jabłka były.


                            M.Konopnicka



Kwiecia wietrzyk nie otrąca, ale cóż z tego, gdy ani jednej na nim pszczoły . Chyba, że wiatr je zapyla.

______________________________
zdjęcia mojego autorstwa a tekst wiersza zaczerpnęłam ze strony wikicytaty.pl

2 komentarze:

  1. Bo zimno... :(
    U mnie majówka zapowiada się pod kocem z książkami i kubkami herbaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dokładnie tak samo...chociaż coś mówią o ociepleniu.

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.