środa, 31 sierpnia 2016

Okładka dla kolejnych przygód Jacka Przypadka.......moje typy.


           Jak co roku, od trzech lat,  w końcówce lata wybieramy okładkę dla nowej książki o Jacku Przypadku który, mimo iż swą działalność zaczął jako nieprofesjonalista z  czasem staje się w Warszawie najbardziej popularnym detektywem, bo chociaż trochę nietypowym to jednak niezwykle skutecznym. 
Piąta już książka z tej serii kryminalnej Jacka Getnera nosi tytuł "Pan Przypadek i mediaktorzy" a ze zgłoszonych w konkursie projektów na jej okładkę wyłoniono pięć, z których typujemy trzy.

Ja swoje punkty rozdzielam następująco :

                                3 punkty otrzymuje projekt Nr 4



                               2 punkty daję projektowi Nr 5



                             1 punkt przypisuję projektowi nr 3






Moje posty o poprzednich książkach z serii : 

Pan Przypadek i trzynastka
Pan Przypadek i celebryci
Pan Przypadek i korpoludki
Pan Przypadek i fioletowoskórzy

4 komentarze:

  1. U mnie nr 4 i 5 też w czołówce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nr2 bardzo mi się podoba...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam serii, więc trudno mi wyrazić opinię.

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.