sobota, 13 października 2012

Zdobyłam nagrodę w konkursie .)

              

                      Niedawno wzięłam udział w konkursie , o którym pisałam w tym poście



i jakież było moje zdumienie, gdy otrzymałam e- mail z informacją, że wygrałam ten konkurs i otrzymam książkę Sebastiana Kossaka "Zajazd".
Książka dotarła do mnie wczoraj, a w niej sympatyczny wpis autora.


Jak wynika z noty wydawcy "Zajazd Sebastiana Kossaka to wciągający i niepokojący kryminał połączony z medytacją nad kondycją współczesnego człowieka, jego seksualnością i miejscem we wszechświecie".

Książka zapowiada się więc interesująco i mam nadzieję, że się taka okaże.

Przy okazji przypominam, że nagrody w zabawie, o której tu czekają na tę osobę, która pozostawi na blogu w październiku najwięcej komentarzy.
 

27 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Prędko to jednak nie będzie, gdyż dużo nie czytam a w kolejce są inne pozycje.)

      Usuń
    2. a ja myślałam, że właśnie dużo pani czyta

      Usuń
  2. Bardzo się cieszę, żę los uśmiechnął się właśnie do Ciebie i z niecierpliwością czekam na Twoje wrażenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz gratuluję, fajnie że autor zostawił coś od siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję!
    ja w rezultacie chyba zapomniałam o tym konkursie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygrania w konkursie! :)
    Mam nadzieję, że książka przypadnie Ci do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje ! wygrane zawsze cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi.Wygrana zawsze cieszy szczególnie , jest jak prezent.)

      Usuń
  7. Miłe są takie niespodzianki! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pani Anno, cieszę się, że otrzymała Pani książkę. Mam nadzieję, że nie będzie Pani rozczarowana po lekturze "Zajazdu". Jest Pani pierwszą osobą, której podpisywałem swoją powieść. Sprawiało mi to nieopisaną przyjemność.

    Pozdrawiam Panią
    Sebastian Kossak

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję, ja jeszcze w życiu książki nie wygrałam, musi być pani szalenie miło, jeszcze dedykacja

    OdpowiedzUsuń
  10. już przeczytana czy czeka na swoja kolej?

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.