czwartek, 27 września 2012

6666 gość będzie nagrodzony .)


          Spojrzałam na blog, a tu taka ładna liczba wejść 6599 i za chwilę zwizytuje mój blog  6666 gość.

          Dla gościa 6666 przeznaczę jedną z zakładek  jakie pokazałam na swoim biżuteryjnym blogu, do którego odwiedzania również zapraszam, gdyż można tam zdobyć nagrodę za licznik 44444.



Na tym zdjęciu są trzy zakładki, jedna może być Twoja / do wyboru/ - zapraszam do zabawy.

Zrzut z ekranu lub jego kopia z licznikiem przesłana mailem będzie udokumentowaniem.

Oczywiście w tym momencie jest to druga zabawa na tym blogu.

28 komentarzy:

  1. Super nagroda dla kogoś kto mnie uprzedził bo teraz licznik wskazuje już 6,602

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestes cały czas przed, gdyż to ma być licznik 6666, więc życzę szczęścia.

      Usuń
  2. Świetna nagroda :) Chętnie się pobawię

    OdpowiedzUsuń
  3. Szatańska liczba... No, prawie. Ciekawe, kim będzie ów szczęśliwiec:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Kochana, podasz mejla, abym podrzuciła dowód? :)

      Usuń
    2. Cieszę się Antyśka podwójnie.
      gut.anna1@gmail.com

      Usuń
    3. Dziękuję, już podsyłam dowód. ;))

      Usuń
  5. Kurczę, spóźniłam się by zdobyć mojego kotka... Takie życie, gratuluję Antyśka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie martw kotków mam więcej a jeszcze nie wiadomo co Antyśka wybierze.

      Usuń
    2. No jak dla mnie wybór jest tylko jeden - kotek :-) Ale skoro to nie ostatni to mnie uspokoiłaś :-) A że akurat Antyśka złapała to się cieszę, należało jej się :-)

      Usuń
    3. Prawdziwie zasłużyła.)

      Usuń
    4. Dziękuję. :D Właśnie na kotku najbardziej mi zależy. :D

      Usuń
    5. Dobrze Natanno, że masz więcej kotków, to Alison2 może być spokojna. :)

      Usuń
    6. Wiedziałam że przygarniesz kota ;-)

      Usuń
    7. Uwielbiam koty! Także to nic nowego. ;)
      Ale zapewne Natanna jeszcze nie raz stworzy taką zabawę i będziesz miała okazję wygrać kotka. :)

      Usuń
    8. Alison już zrobiłam z kotkiem, dla Ciebie tą zaległą, która czeka.)

      Usuń
    9. Ach jak cudownie :-) Tak się cieszę że pomyślałaś o tej mojej słabości do kotów :-) Już teraz gorąco za nią dziękuję :-)

      Usuń
  6. Aż tyle osób już tu było? Gratuluję!
    Piękny wystrój :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te zakładeczki,ta z kwiatkiem na końcu podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaglądaj, będzie też ja można zdobyć.W październiku będą się liczyły komentarze.
      Będzie o tym post.

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.