środa, 22 sierpnia 2012

Przypominam.)



Licznik 4444 tuż, tuż a zakładka i książka czekają .




     Nie opublikowałam ostatnio żadnego postu z recenzją , ale czytam, czytam . Finiszuję w wyzwaniu trójka e- pik , jedna trzecia wyzwania za mną , już czytam Sigrid Undset tylko jakoś nie mogę się zmobilizować do pisania, weny brak . Ale już zaczęłam post o przeczytanej Jane Eyre więc pomału, pomału coś się urodzi.

 




Zapraszam również do mojej wygrywajki na blogu biżuteryjnym








A to kilka zdjęć owoców lata w naszym ogrodzie.










18 komentarzy:

  1. Dobrze, że przypominasz, będę się czaić i kto wie, może mi się uda złapać ten licznik ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci powodzenia. Jak nie teraz to zrobie nowe zakładki i pobawimy się dalej.)

      Usuń
  2. No to łapmy licznik - może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te owoce wyglądają bardzo apetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jabłko mniam, mniam. Ślicznie, apetyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To gigantyczne jabłuszko poproszę:):):):) To musi być pychotka.
    A biżuteria piękna. Biegnę na biżuteryjnego bloga, żeby wziąć udział:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowa i oryginalna biżuteria. Podoba mi się.
    Natomiast zdjęcia owoców także wyglądają apetycznie, aż chce się je zjeść :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe skąd wiesz kto złapał licznik? Nie mogę na to wpaść:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osoba, która złapie licznik przesyła mi na maila zrzut ekranu . Jak to robi jeszcze nie wiem , muszę się dopiero dowiedzieć.

      Usuń
  8. A ja właśnie się zastanawiałam co z Twoim sierpniowym wyzwaniem :) Ale skoro czytanie w toku, to wszystko ok :) Czekam na linki a i licznik będę łapać, a co!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, już finiszuję, tylko coś do pisania się jakoś nie palę, ale powinno być wszystko ok. Do soboty mam czas.

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.