środa, 18 lipca 2012

Z biblioteki.)



     Aby przeczytać klasyczny kryminał w wyzwaniu sardegny trójka e-pik odwiedziłam swoją bibliotekę .

Ostatnio do niej rzadziej zaglądam, gdyż więcej kupuję książek , coś niecoś  wygrałam , a także czytam książki ze swojej domowej biblioteki, które czekały na to nawet sporo lat.

Jak już odwiedziłam to od razu pożyczyłam trzy kryminały Agathy Christie. Miałam zamiar przeczytać Chandlera , ale zdecydowałam, że będzie to jednak Agatha Christie. 

Kiedyś ,dawno temu kilka jej kryminałów przeczytałam i podobał mi się ich angielski klimat , a także styl jakim zostały napisane.

A pożyczyłam :

"Spotkanie w Bagdadzie" 
"Tajemnica Wawrzynów"
"Strzały w Stonygates"

Przeczytałam już "Spotkanie w Bagdadzie"  ale okazało się, że jest to książka nietypowa dla pisarki , gdyż bardziej sensacyjna niż kryminał więc postanowiłam, że dokonam zmiany i na potrzeby wyzwania przeczytam "Strzały w Stonygates", które są właśnie klasycznym jej 
kryminałem.


Witam serdecznie wszystkie nowe osoby  obserwujące mój blog.

11 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy wpis :)

    Przy okazji zapraszam do siebie na http://aleksiazka.blogspot.com CALKIEM NOWY WYGLAD!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja muszę iść do swojej i pooddawać książki:DS

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat wszystkie trzy powieści, które pożyczyłaś, to jedne z moich najulubieńszych tej autorki, nawet "Spotkanie w Bagdadzie" - mimo, że faktycznie, do klasyków nie należy, bo bardziej szpiegowska.

    Też muszę coś oddać do mojej biblioteki, zawsze, kiedy tam idę, to coś wytargam... a potem nie ma czasu na czytanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mało czytam kryminałów, ta pani jeszcze sobie poczeka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ci zazdroszczę Agathy. Uwielbiam Ją :) Dawno nie czytałam żadnego jej kryminału :) Musze to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Klasyka - świetne książki - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Christie, w końcu to królowa kryminału. Czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Agathę Christie uwielbiam, zarówno jej klasyczne kryminały, jak i te powieści przygodowo- szpiegowskie, które potrafią równie mocno mnie zaskoczyć.
    Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam również kilka książek, które czekają na swoją kolej, to tzw czarna godzina kiedy to skończy się wszystko inne do czyania a bliblioteka bęzie już zamknieta ')

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.