sobota, 14 lipca 2012

Lipcowe wyzwanie sardegny.)




                  Jak ten czas szybko biegnie.Niedawno zaczynałam blogować a już mam pół roku za sobą i trzykrotny udział w wyzwaniu czytelniczym sardegny.

I znów upływają  dni kolejnego miesiąca  , w którym czytamy książki w ramach wyzwania trójki e-pik.

Tym razem czytamy :
klasyczny kryminał ze "starej szkoły"
 (Agata Christie, Arthur Conan Doyle, Raymond Chandler)
zbiór opowiadań
powieść o wątku paranormal
Trochę się zastanawiałam nad tym czy brać udział w lipcu w tym wyzwaniu przez ten paranormal  , ale zostałam przekonana i czytać będę :
Katarzyny Enerlich "Oplątani Mazurami"  -   zbiór opowiadań / przeczytane/

Margit Sandemo "Zauroczenie" - powieść o wątku paranormal
Agata Christie - "Spotkanie w Bagdadzie" klasyczny kryminał/ czytam/
"Zauroczenie" będę czytać również w ramach wyzwania "z półki "

6 komentarzy:

  1. Ja to chyba tylko 2/3 wyzwania w tym miesiacu zrealizuję, paranormal sobie odpuszczę, zupełnie nie moja bajka:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja tez nie, ale jak wyzwanie to niestety .....)

      Usuń
  2. Ja powoli przystępuję do realizacji wyzwania lipcowego, chociaż jeszcze czerwcowego nie uzupełniłam. Paradoksalnie, mnie bardziej od paranormala odrzucają te opowiadania, za którymi jakoś tak nie przepadam. No ale w końcu, dziewczyny, to ma być wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie i trzeba przełamywać swoje opory.)

      Usuń
    2. Dokładnie. Najtrudniej było mi znaleźć paranormal, ale przekonać się do opowiadań? To dopiero wyzwanie. :D

      Usuń
  3. Mi najtrudniej było wybrać paranormal, ale pewne wydawnictwo przyszło z pomocą. :D
    W takim razie życzę miłego czytania! Czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.