piątek, 6 lipca 2012

Wreszcie i umnie nowości.)



              Dni są niezwykle upalne i na dodatek burzowe co nie wpływa dobrze na koncentrację.
A poza tym wykonuję , jak to  w lecie , sporo różnych  prac co sprawia, że mam bardzo mało czasu na czytanie. Tak , można rzec , czytam z doskoku , ale nadal kupuję / po prostu wpadłam -musiano by mi  wyłączyć internet /  i właśnie wczoraj listonosz przyniósł mi  dwie kolejne książki  - tym razem prawdziwe  NOWOŚCI.



 Oto one :



Jeżeli mi się spodoba to może skompletuję całą serię tych "Dzienników drodze"


A pierwszą część tej książki już mam.

"Wiosna w Różanach"  - Bogny Ziębickiej















Teraz tylko uwolnić czas i czytać, czytać.

Nabyłam również już dobre trzy tygodnie temu  dwie książki na allegro ,w tym "Przyślę  panu list i klucz"  Marii Pruszkowskiej, ale niestety prawdopodobnie zostałam oszukana.

Przypominam o mojej wygrywajce zakładkowo- książkowej, która trwa do 25 lipca.
Zapisać się można tu

11 komentarzy:

  1. Mam ogromną ochotę zapoznać się z twórczością pana Evansa więc po ten tytuł z pewnością sięgnę. 'Wiosna w Różan' też fajnie się zapowiada, jednak zacznę od tomu pierwszego (seria ma bajeczne wprost okładki). Życzę przyjemnego czasu spędzonego z książką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Przyślę panu list i klucz" wspaniałe, szkoda, że masz problemy ze sprzedawcą. Reagowałaś już w administracji serwisu? Mam nadzieję, że uda ci się chociaż odzyskać pieniądze.

    Też mi ostatnio przybyło nowości, ale już nawet nie robię stosików, bo jest pewien stopień zakupoholizmu książkowego, którym już nie należy się chwalić, bo można trafić do odpowiedniego ośrodka i ja jestem coraz bliżej tego poziomu :)

    Evansa nic nie czytałam, czekam na recenzję, może się przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie korespondowałam ale wygląda na to, że to nic nie da.Jest nas trochę więcej ale nie da się do nikogo napisać, przez to,że allegro ukrywa nicki kupujących. To należałoby zgłosić na policję. I tak będe musiała zrobić.

      Usuń
  3. Mam nadzieję że sprawa z allegro się wyjaśni...
    Moje pierwsze spotkanie z Evansem było naprawdę miłe i już cieszę się na twoją recenzję.
    Kurczę, pierwsza część Różan czeka u mnie na półce na swoją kolej a Ty masz już kolejną :-)
    Pozostaje życzyć dużo czasu na czytanie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem chciałam sobie skompletować książki, gdyż zapowiadają się dla mnie ciekawie a okładki mają cudne, szkoda tylko , że to wydanie jest takie jakie jest i nie ma nawet skrzydełek co lubię teraz w książkach, gdyż są solidniejsze..

      Usuń
  4. szkoda tego oszustwa, czasem tak niestety bywa na Allegro :(
    życzę miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przykra historia z allegro. Zgłoś to, oni mają program ochrony kupujących. Odzyskasz pieniądze a z oszustem oni będą się szarpać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za podpowiedź . Prosiła o konto i napisała, że zwróci pieniądze więc jeszcze chwile dam sobie na wstrzymanie.)

      Usuń
  6. Nigdy nie czytałam Evansa, a bardzo bym chciała. Coś jest w tych książkach, że tak przyciągają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. co raz bardziej lubię Evansa, ma w sobie coś co lubię

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.