niedziela, 31 maja 2020

Podsumowanie czytelnicze maja.

 
                                 Ostatni dzień pogodowo mało ciekawego maja. Za oknem pada i zimno, ale za to pięknie zielono. I chociaż to cieszy.
Ale post nie o aurze a o tym co w tym tak kapryśnym maju czytałam. A udało mi się dzięki przyspieszeniu w ostatnim tygodniu przeczytać aż cztery książki. Razem 1423 stron. Jak na mnie całkiem nie najgorzej.



"Elbing - Elbląg" Na zakręcie historii. Wiktora Hajdenrajcha, o której pisałam tutaj trafiła do mnie z Klubu Recenzenta serwisu nakanapie.pl .


Dwie z niżej pokazanych wzięły udział w wyzwaniu trójka e-pik




a ostatnia w wyzwaniu book - trotter.




Różna tematyka książek i wywołująca różne emocje. Może uda mi się cokolwiek napisać wkrótce.


Taką pogodę chyba  lubią nasze różaneczniki.


11 komentarzy:

  1. Jak wrażenia po powieści "Nieczynne do odwołania"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozytywne. To przyjemnie czytająca się książka z sympatycznymi bohaterami.

      Usuń
  2. Ale piękny widoczek. Ślicznie tam masz.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi. Ogród po deszczu wypiękniał.
      Dziękuję za wizytę i również pozdrawiam.

      Usuń
  3. Tak czy siak jest to naprawdę dobry wynik! „Motyl na wietrze” już wiele lat czeka na mojej półce, muszę w końcu to zmienić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niewielka objętościowo książeczka. Opinie o niej są różne.
      Fabułę ma jak dla mnie wciągającą i ciekawą, tym bardziej, że bohaterką jest osoba autentyczna.

      Usuń
  4. „Motyla na wietrze” kiedyś czytałam i niestety źle wspominam, żałowałam, że biografii Okichi nie napisał ktoś inny. A pogoda rzeczywiście nie zachwyca. Zimno, wietrznie... Zeszłoroczny maj był piękniejszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy chyba Agnieszko czego się po książce spodziewamy.
      W zasadzie to nie jest biografia i może ta piękna Japonka się takiej doczeka. To opowieść o tym jak nieprzeciętna uroda zaważyła na życiu zwykłej dziewczyny pozbawiając jej normalności, czyli miłości i rodziny.

      Usuń
  5. Gratuluję wyniku czytelniczego. 😊

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.