wtorek, 17 grudnia 2019

Mój dzień w książkach - wersja 2019.


                Już w ubiegłym roku zwróciłam na blogu u Zuzanny  na fajną zabawę  z udziałem przeczytanych książek, ale jeszcze nie byłam gotowa na wzięcie w niej udziału. Ale, gdy dzisiaj przeczytałam jej post Mój dzień w książkach - wersja 2019 wzięło mnie i zainspirowana przez ten post spróbowałam zobaczyć na ile tytuły przeze mnie przeczytanych książek w 2019 roku ciekawie się w proponowany tekst :

Zaczęłam dzień (z) _____.
W drodze do pracy zobaczyłam _____
i przeszłam obok _____,
żeby uniknąć _____ ,
ale oczywiście zatrzymałam się przy _____.
W biurze szef powiedział: _____.
i zlecił mi zbadanie _____.
W czasie obiadu z _____
zauważyłam _____
pod _____ .
Potem wróciłam do swojego biurka _____.
Następnie, w drodze do domu, kupiłam _____
ponieważ mam _____.
Przygotowując się do snu, wzięłam _____
i uczyłam się _____,
zanim powiedziałam dobranoc _____ .

wpasują.

                Wprawdzie ja już nie pracuję więc i szefa nie mam....ale w końcu to tylko zabawa. A ponieważ nawet to co utworzyłam nawet mi się spodobało więc postanowiłam to niebanalne podsumowanie mojego tegorocznego czytelnictwa  opublikować na blogu.

I tak oto przedstawia się 



          Zaczęłam dzień (z) Wariatką z Komańczy. W drodze do pracy zobaczyłam Twarze w wodzie i przeszłam obok Domu z witrażem, żeby uniknąć Hańby, ale oczywiście zatrzymałam się przy Studni życzeńW biurze szef powiedział: Zanim dopadnie nas czas i zlecił mi zbadanie Sześć pięter luksusu. W czasie obiadu z Ptaszyną zauważyłam Mojry pod Skrawkiem ziemi.
Potem wróciłam do swojego biurka Z dala od zgiełku.
Następnie, w drodze do domu, kupiłam Kołowrotek
ponieważ mam Burzę od wschodu.
Przygotowując się do snu, wzięłam Moje nienapisane wspomnienia i uczyłam się Prostej modlitwy
zanim powiedziałam dobranoc Szczęśliwym z Wyspy Rozpaczy.




12 komentarzy:

  1. Bardzo fajna ta zabawa...Ciekawie wyszło ci wpasowanie tytułów książek :)Może sama jak znajdę czas zrobię wpis z zabawą w tle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem warto się zabawić...ciekawa byłabym Twego dnia

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy pomysł na świetną zabawę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Ciekawa zabawa! Pomyślę o takiej dla licealistów w ramach kolejnej odsłony akcji czytelniczej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam, iż kiedyś przekształciłam ją w mój dzień z musicalem :). Swoją drogą kiedyś było więcej tych zabaw na blogach, albo przez te zaprzyjaźnione już przeszły kilka lat temu. A teraz trafiły do młodszych stażem blogerów. A dobrze się czasami tak "pobawić"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musiało być ciekawe zestawienie.
      Zuzanna Sardegna wspomina właśnie Lireal, która tę zabawę zainicjowała. Wiele blogów, tych interesująco prowadzonych, przestało funkcjonować. Dobrze, że nie zostały zamknięte więc można się nimi inspirować.
      Właśnie....fajnie wziąć udział w takiej zabawie...

      Usuń
  5. Bardzo fajnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo, że przypadło Ci to moje zestawienie do gustu...

      Usuń
  6. Fajnie wyszło! Dziękuję za udział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się spodobało moje zestawienie...

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.