piątek, 7 czerwca 2019

Czerwcowa trójka e-pik i książki, które będę czytać...



             W poprzednim poście było o tym co czytałam w maju a dzisiaj pokazuję książki, które chcę przeczytać w ramach czerwcowej trójki e-pik







               Jak co miesiąc i tym razem czekałam z niecierpliwością na czerwcową odsłonę wyzwania. Kategorie okazały się być inspirujące, ale tym razem jedna z nich niezbyt mi odpowiada, gdyż już nie czytam literatury przygodowej a co dopiero młodzieżowej. Jednak spróbuję podjąć i tę część  wyzwania zrealizować.

              I tym razem książki również znalazłam w swojej  biblioteczce 


 - coś pysznego - jedna z pokazanych a może obydwie, ale raczej będzie to książka   Z moim ojcem o jedzeniu Marii Iwaszkiewicz

 - młodzieżowa przygoda - Kołowrotek nie jest oczywiście książką przygodową, ale jeżeli Zuzanna zaakceptuje mój wybór to będzie to mój powrót do młodzieżowej przygody z Haliną Snopkiewicz 

 - książka z więcej niż trzema wyrazami w tytule - Zanim dopadnie nas czas Jennifer Egan - książka z interesującą fabułą....a jedna z chyba trzech tylko jakie w mojej biblioteczce spełniłyby wymagania tej kategorii.


6 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki i życzę powodzenia. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawią mnie zwłaszcza rozmowy o jedzeniu z ojcem Marii Iwaszkiewicz. Nie miałam pojęcia o tej książce. Miłej lektury. Dobrze, że bierzemy udział w wyzwaniach, bo one nas mobilizują do czytania. Ja ostatnio piszę już niemal wyłącznie o wyzwaniowych lekturach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam, coś napisałam.....warto przeczytać....to ciekawa pozycja i sympatyczna...
      Dlatego cieszy mnie wyzwanie Zuzanny/sardegny....

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.