wtorek, 18 września 2018

Mała zgadywanka....i nagroda w postaci książki....



            Prawie, że tu do siebie nawet nie zaglądam. Czytam mało, bo też mało mam czasu ostatnio, a poza tym nadal mam problem co czytać.....tyle książek na półkach  a ja marudzę i wybrzydzam. Jakoś nic mnie nie pociąga....częściej natomiast niż wcześniej  oglądam filmy, może dlatego, że nie muszę się specjalnie skupiać, chociaż filmy staram się w miarę starannie wybierać.
             Z pewnością w najbliższym czasie nie powstaną posty o przeczytanych książkach, ale by blog nie został zapomniany postanowiłam zorganizować maleńką zabawę. Z pewnością kto zna mój blog zauważył zmianę zdjęcia w części tytułowej. Niezbyt jestem z niego zadowolona, ale będzie on podstawą do mojej zabawy zgadywanki. 

         A zagadka z nim związana jest taka : co to za para, którą widzimy w otwartej książce? 

Nagrodą dla zwycięscy będzie książka Erica-Emmanuela Schmitta 





Zapraszam do zabawy a wśród prawidłowych odpowiedzi wysłanych mailem na moją pocztę gut.anna1@gmail.com do 25 września wylosuję książkę.... 


Miło, by mi było, gdyby wieść o mojej zabawie rozniosła się choć troszkę w sieci.... 


Wszystkich, którzy nie omijają tego miejsca w sieci pozdrawiam serdecznie.

17 komentarzy:

  1. Udostępniłam w google plus. Myślę, że to Żywago namawia Larę do grzechu.... Albo mierzy jej puls.
    Wyłowiłam film 'Książę przypływów". Ładny jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to nie doktor Żywago i Lara. A Ksiaze przypływów mnie się podobał......oglądałam dwa razy.Swietna obsada....Nick Nolte i Barbra Streisand.

      Usuń
    2. Tego Nicka nie kojarzę, ale ze względu na Barbrę Streisand chcę ten film obejrzeć.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, wysłałam odpowiedź na maila, bo przecież nie w tym miejscu piszemy, a ja odruchowo:-) i musiałam usunąć komentarz. Fajna zabawa:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Miło mi, że Ci się zabawa spodobała....

      Usuń
  4. Aniu - ja co prawda czytam, ale z pisaniem jakoś marudzę i wybrzydzam.
    Mam kilka możliwości odpowiedzi na zagadkę, dlatego nic nie wysyłam (a nie potrafię się zdecydować na jedną).
    Pozdrawiam :)
    Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pozbawiaj mnie Elu przyjemności...ciekawa jestem bardzo z jakimi postaciami książkowymi Ci się ta para kojarzy.
      Ale możesz się wstrzymać......może jutro się mi uda dać delikatną podpowiedź.

      Usuń
    2. Z ciekawością poczekam na podpowiedź :)

      Usuń
  5. Ja również poczekam na odpowiedź
    Masz czas na zachwycanie się jeszcze latem, które powoli się kończy. Za chwilę pojawi się kolejna z sióstr – Jesień. Trochę mi żal odchodzącego lata, ale przecież zbliża się jedna z najbardziej kolorowych pór roku.
    Pozdrawiam nadchodzącą jesienną melancholią

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się....
      Każda pora roku cieszy czym innym....innym kolorytem, nastrojem, klimatem....ale jednak nie ma to jak późna wiosna, lato i wczesna jesień....każdy z tych okresów ma na mnie różny wpływ....

      Usuń
    2. Wczesna jesień jest ładna, ale późna gdy już szaro i buro i deszcz z nieba co chwile leje już do fajnych nie należy.

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.