poniedziałek, 13 sierpnia 2018

Olive Kitteridge trafia do.....wyniki rozdawajki......



                         Przepraszam, że tak długo kazałam czekać na wyniki swej wygrywajki-rozdawajki, to jednak efekt funkcjonowania przy tej aurze, jaką mamy, na zmniejszonych mocno obrotach.
Cieszy mnie bardzo, że aż 13 osób zechciało przygarnąć książkę Elizabeth Strout. Równocześnie miło mi, że typując liczbę lat, jakie posiadam, sporo z Was mnie tak sympatycznie odmładzało....A mam ich tyle, że coraz częściej zadaję sobie pytanie co ja tu jeszcze robię.......

                    Jak to zwykle czynię w takiej sytuacji i tym razem skorzystałam z metody typowania zwycięskiej liczby.....wcześniej nadając numerki zgodnie z kolejnością zgłaszania się chętnych osób pod postem ogłaszającym zabawę. A o pomoc poprosiłam swego syna, który, co mnie rozśmieszyło, myślał, że mam zamiar zagrać w totolotka....i proszę go o typowanie liczb.....a gdy wyjaśniłam o co chodzi wskazał na "7"

                     A szczęśliwa siódemka ......to....Barbara Wójcik

             Basiu serdecznie gratuluję i życzę przyjemnej lektury.....
oraz proszę o podanie mi adresu na gut.anna1@gmail.com....może uda Ci się jeszcze ją poczytać  w trakcie wakacji, zanim obowiązki Cię wezwą....

A pozostałym bardzo dziękuję za wzięcie udziału w mojej zabawie i życzę, by lato cieszyło Was swą obecnością jak najdłużej. 






12 komentarzy:

  1. Gratuluję zwyciężczyni ! Szczęściara :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromnie się cieszę i bardzo Ci dziękuję Aniu. Kończę czytać Kossaka, więc Twoja będzie następna. Podziękuj Synowi za siódemkę:-) A Ty jesteś młoda duchem i niech tak zostanie. Już piszę adres i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! W sumie to mam ebook, ale rozdawajek u Ciebie nie omijam. Życzę miłej lektury i pozdrawiam! Nie roztopmy się.

    OdpowiedzUsuń
  4. O tym Twoim wieku chciałam napisać. Cieszę się, że jesteś sobą, że nie grasz młodzieniaszki. Piszesz i wstawiasz to co Ciebie interesuje, w 'Twoim wieku', a jednak masz fanów. Więc chyba warto. Zresztą, moim zdaniem więcej powinno być że tak powiem starszych blogerów, żeby wprowadzały równowagę. Ja też już o czterdziestkę zahaczam i gusta nastolatek coraz mniej mnie ciekawią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izo za te sympatyczne słowa.......
      Lubię, gdy tu zaglądacie i dlatego tylko nie rezygnuję ...na razie ...z prowadzenia boga....

      Usuń
  5. Gratuluję Basi i dziękuję Aniu za zabawę:)
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje. Jeszcze ponad połowa lata przed nami, znaczy się wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zabawę :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.