środa, 15 sierpnia 2018

....niech polegnę, lecz niech z zwycięstwem Polski w niebo Twoje wbiegnę.....


                                   






                            Wiersz ten pochodzi z biograficznej książki Stanisława Helsztyńskiego 



jaką nabyłam sobie kiedyś przypadkowo na allegro.....Przykro stwierdzić, że jeszcze jej nie czytałam, a jak dzisiaj do niej zajrzałam to muszę powiedzieć, że niesłusznie ją tak omijam.....
Dzisiaj nie mam kiedy ją przeczytać, ale w najbliższych dniach to zrobię.

6 komentarzy:

  1. Milej lektury, czekam na wrazenia po przeczytaniu , pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno wartościowa pozycja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Również życzę miłej lektury i czekam na wrażenia czytelnicze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja czekam teraz na przesyłkę z książką. Nie mogę doczekać się kiedy dzięki niej zatopię się w świecie poezji
    Pozdrawiam stateczną dojrzałością sierpniowego lata i zapachem kiszonych ogórków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puk puk jesteś po drugiej stronie monitora?
      Pozdrawiam końcówką sierpnia

      Usuń
    2. Miło mi, że o mnie pamiętasz Ismeno....ucieszyła mnie twoja zaczepka....również pozdrawiam Cię serdecznie a jak na dzisiaj pięknie, słonecznie....
      Mam nadzieję z wrześniem powrócić cokolwiek do blogowania.

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.