sobota, 17 lutego 2018

Wyniki rozdawajki rocznicowej...



           Zima się umacnia, ale nie mam aktualnych zdjęć. Jest tak mało przyjemnie na polu, że nie chce mi się pstrykać. Wczoraj na moment  wyszło słońce i już się ucieszyłam, że dzień będzie przyjemny, ale nic z tego. Chmury przesłoniły niebo i prawie cały dzień padał śnieg.
                       Ja tak o pogodzie a tu już pora na wyniki mojej małej rocznicowej rozdawajki. Zgłosiło się do niej  osiem osób :

1/Barbara Wójcik
2/Agnieszka Kaniuk
3/Izabela Łęcka-Wokulska
4/Grażyna Kowalik
5/martucha 180
6/Zaczytana
7/Syla
8/Anonimowy...Małgorzata Komorowska

        W losowaniu pomógł mi mąż, który z pośród 8 liczb wybrał 3-kę a więc tym razem szczęście dopisało Izie . Izo  gratuluję i proszę przypomnij mi adres.

    Dziękuję  wszystkim za udział w zabawie a post zakończę fajnym  fragmentem świetnej książki, którą właśnie skończyłam czytać :
         



     W ubiegłym tygodniu podpisał papiery w sprawie przyjęcia Rity do szpitala. Miała tam spędzić tylko jedną noc, o ile wszystko pójdzie, jak powinno. Pierwszego dnia miał być odpowiedzialny za jedną osobę, a drugiego za dwie. Dwie? Wówczas uprzytomnił sobie : dziecko. Jedną osobę się wpisuje, wypisuje dwie. To wygląda na sztuki magiczne. Nigdy dotąd nie zwrócił uwagi, jak bardzo zdumiewający był to system./str.371/

        

          Pozdrawiam ciepło i serdecznie wszystkich do mnie jeszcze zaglądających.

11 komentarzy:

  1. Naprawdę wygrałam?!!!!!
    Super!!!!!!!!! Adres podam Ci mailowo! Ależ się cieszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Izabelo i życzę dobrych wrażeń...

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Izy, swietny fragment przytoczylas...zaintrygowalas mnie ta ksiazka:)Milego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka mi się bardzo podobała a ten krótki fragment daje moc pozytywnych odczuć...bardzo ciekawa i niebanalna fabuła oraz nietuzinkowy bohater, ale tak jest właśnie u Anne Tyler. TY mogłabyś czytać w oryginale.

      Późno odpowiadam więc Tobie Kamillo życzę już dobrego tygodnia.

      Usuń
  4. Gratulacje dla Izy. A fragment ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Izie i serdecznie wszystkich pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.