wtorek, 29 grudnia 2015

Cytat zamiast życzeń noworocznych.







                                        "Dom to miejsce, w którym trzyma się książki".
"A kiedy zamykam książkę powinnam się czuć bardziej oświecona".

                                                                  Erica Jong





Niech książki czytane w Nowym Roku sprawiają, że po ich już odłożeniu będziemy się czuć bardziej oświeceni . __________________________

Cytaty pochodzą z książki Soni Raduńskiej "Solo".
Źródło zdjęć 

12 komentarzy:

  1. Życzenia idealne dla każdego, kto czytać lubi. Mam nadzieję, że tak właśnie będzie - u mnie, ale też u Ciebie! :) Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne życzenia i Tobie również tego życzymy ! :*

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas:
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję i takie życzenia przekazuję dalej....dla mnie są trafione w punkt...

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne cytaty! Oby zostały zrealizowane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a dziś czytam kolejny raz "Białe zeszyty" Raduńskiej... oblepione znacznikami... ale współgranie nastrojów! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytam "Solo" i czuję to samo ....można rzec, że nadaję na podobnej fali co Raduńska. Już myślę o "Zeszytach...

      Usuń
  6. Nie zdążyłam ze świątecznymi życzeniami, a więc tradycyjnie Ci życzę na Nowy Rok wszystkiego najlepszego, rzadkich rozłąk z blogiem i rodziną, dużo nowości wydawniczych i zdrowia. Serdecznie pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Natalio!
    Życzę Ci aby Nowy Rok okazał się dla Ciebie bardzo wyjątkowy, przynosząc Ci każdego dnia mnóstwo zdrowia, szczęścia, miłości, słońca i spokoju.
    Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dziś mojej bibliotekarce i wczoraj na spotkaniu Klubu Dyskusyjnego Książek życzyłam... dobrych książek! Tobie także tego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne życzenia nam przekazałaś.
    Do siego Roku Ci życzę...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.