czwartek, 16 kwietnia 2015

W kwiatkach czeremchy - H.Poświatowska


 


źródło
                                                    
                                                                             ...w kwiatkach czeremchy...

                    

odurzony zapachem

mój szalony gniew

osunął się na kolana



stałam nad nim

bezsilna i drżąca

a ty - stałeś poza mną



i szybciej niż płynie woda

wziąłeś moje ręce

i skrępowałeś je

pocałunkami



a potem - była czeremcha

i czeremcha

patrzyła - 

                                                  Halina Poświatowska





źródło


___________________________
wiersz zaczerpnęłam ze strony

6 komentarzy:

  1. inne niż to co zawsze czytam ale fajne ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sugestywny wiersz, lubię go:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię Poświatowską i lubię czeremchy!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja w końcu dowiedziałam się jak się to drzewko nazywa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię zapach czeremchy , dziękuję za przypomnienie wiersza poetki, którąteż lubię. Pozdrawiam i uśmiech ślę. "Jeden uśmiech, jedna łza"

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.