sobota, 1 grudnia 2012

Garść informacji i celtycki step.)

     

                      Jak pisałam już pewno nie raz jest  mi niezmiernie miło, że mój blog, mimo, że nie recenzyjny,  jest w miarę chętnie odwiedzany, i ze miło mi jest poprzez drobiazgi w postaci własnoręcznie wykonywanych zakładek  z  drobnymi dodatkami w postaci  również przeze mnie wykonywanej biżuterii dawać wyraz swej radości.

     Prezenty dla książkowca jutro powinny wyjść pocztą by zdążyć przed Mikołajem .
Jeszce mam zaległe dla alison2, ale tu mam jakby jeszcze czas, gdyż będzie w kraju dopiero na Święta więc będzie to prezent gwiazdkowy.

      Dzisiaj natomiast miło mi ogłosić, że kolejną zakładkę, którą pokażę, jak tylko ją wykonam  otrzyma







15 komentarzy:

  1. witaj Aniu, ostatnio mam małe dolegliwości zdrowotne, więc zaglądam, ale nie komentuję tak dużo jak wcześniej, jednak uważam, że Twój blog jest inny niż wszystkie i dlatego lubię tutaj zaglądać, pozdrawiam serdecznie, udanego weekendu życząc jednocześnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam jakoś za spędem ludzi na imprezach nie przepadam, co innego w kameralnym gronie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja kiedyś lubiłam duże zabawy przy orkiestrze, ale nie dyskoteki.)

      Usuń
  3. Ach, byłam kilka lat temu na podobnym występie irlandzkiej grupy - na żywo to jest dopiero przeżycie!
    Gratulacje dla obdarowanych:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę Ci.Moja siostra, która mieszka w Niemczech była też na występie
      Irlandzkiej Grupy i podesłała mi linki do you tube do ich tańca ale nie mogłam znaleźć.Mnie to ogromnie ekscytuje.)

      Usuń
    2. A ja tych tańców nie widzę... Nie wyświetla mi się... A szkoda bo mam słabość zarówno do celtyckiej muzyki jak i irlandzkich tańców. Płyt trochę mam, na występach też byłam, ciekawa jestem czy to co chciałaś pokazać to coś podobnego do tego co znam :-)

      Usuń
    3. Szkoda, że Ci się nie wyświetla, ale jeżeli znasz to oczywiście są podobne, TYLE, ŻE W MNIEJSZYM SKŁADZIE NIŻ CAŁY ZESPÓŁ.kIEDYŚ SIOSTRA MI PODESŁAła filmiki z całą grupą i takim fantastycznym solistą ale nie mogę tych filmików znaleźć.)

      Usuń
  4. Jeżeli jest tylko okazja chodzę na przedstawienia River Dance :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam:)))
    W daleką podróż nas dziś zabrałaś. Uwielbiam muzykę celtycką. Kiedyś nawet na jakichś warsztatach pohasałam tak naprawdę po "ichniemu". Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie lubię muzykę ludową i nasze góralki też podziwiam, jak drobią nóżkami.Zasyłam pozdrowienia .)

      Usuń
  6. Ojej, napisałam jutro a to przecież niedziela, oczywiście, że myślałam o poniedziałku.)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię ten zespół i taką muzykę. Miałam okazję bawić się na weselu polsko-irlandzkim w Wielkiej Brytanii. Była tylko taka muzyka (zespół grał na żywo)i takie tańce prowadzone przez "wodzirejkę". Powiem tylko tyle - można ducha wyzionąć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Natanno droga!
    Czy naprawdę uważasz, że zasłużyłam? Bo ja czasem niegrzeczna jestem:)))
    Jeśli chodzi o kolory itd. to zdaję się całkowicie na Twój gust!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicjo droga!
      To czysta statystyka,a ja się cieszę, że tym razem to Ty.)

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.