poniedziałek, 22 października 2012

Propozycja wymian.)




Dzisiaj przedstawiam pewną propozycję.
Posiadam sporo własnoręcznie wykonanej biżuterii, którą można zobaczyć na moim blogu Bizuteria w barwach natury
Biżuterię tę sporządziłam głównie z kamieni naturalnych, a składają się na nią : korale, naszyjniki, bransoletki, zdarzają się kolczyki.
Przyszło mi na myśl, że może znalazłyby się chętne osoby do wymiany książek nie na książki, ale  na wybraną przez siebie biżuterię. 

Do ewentualnej  wymiany służyła by  specjalna strona "Wymiana".

Co sądzicie o mojej propozycji?
Jeżeli uważacie, że nie jest to fatalny pomysł to proszęmałą reklamę na swoich blogach.

 Nie wszystkie egzemplarze pokazane na blogu są dostępne .

9 komentarzy:

  1. Pomysł bardzo fajny. Gdybym nie była tak bardzo przywiązana do moich książek, to pewnie bym się skusiła. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) podpisuję się pod przedmówczynią ;)

      Usuń
    2. Całkowicie to rozumiem, gdyż też tak mam.
      Moja oferta skierowana jest bardziej do tych osób, które mają czasem po dwa egzemplarze z racji recenzowania.)

      Usuń
    3. tak bym chciała recenzować ech...

      Usuń
    4. musisz cierpliwie stukać do wydawnictwa i księgarń i pokazać na blogu co potrafisz,
      na blogach piszą jak to się robi, ja się nie staram, gdyż jestem nie systematyczna i nie piszę tak bym została zauważona.)

      Usuń
    5. fajnie by było mieć sporo ksiązek i jeszcze da free, ale nawet nie przyszło mi do głowy bawienie sie w takie współprace skoro mam biblioteki, mogę sobie odłozyć pieniądze na jakieś fajne książki, skądś je wykombinować i to akurat to na co mam ochotę a nie to co ktoś mi narzuci

      Usuń
  2. Akurat na wymianę póki co nic nie przewiduję, ale pomysł świetny!
    Najbardziej przypadła mi do gustu ta ostatnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna biżuteria, ale ja kocham książki, które kupuję, a te, których mam dosyć wymieniam u nas w ramach odkurzamy biblioteczkę domową, bardzo ciekawa akcja, za książkę biorę inną książkę

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety na wymianki też mam nie wiele, rodzina lubi czytać , znajomi też więc nawet całkiem moje ksiązki długo nie leżą tylko krązą gdzieś wśród nich

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.