środa, 1 sierpnia 2012

Sierpniowe wyzwanie sardegny - co będę czytać?



              Ależ ten czas biegnie szybko, trudno za nim nadążyć. Dopiero co była wiosna a już mamy żniwa , do jesieni tylko krok  . Minęło już też pół roku od czasu gdy sardegna  podjęła temat trójkowego wyzwania.

A przedstawiało się ono tak :



LUTY
thriller
powieść obyczajowa
fantastyka







MARZEC

romans
skandynawski kryminał
powieść młodzieżowa



KWIECIEŃ

współczesna literatura polska
horror
współczesna literatura amerykańska (do wyboru: William Wharton, Kurt Vonnegut, Jonatan Caroll)




MAJ
klasyka polska
literatura azjatycka
powieść historyczna 




  
CZERWIEC
kobiece czytadło
literatura iberoamerykańska
powieść Noblisty





LIPIEC

klasyczny kryminał ze "starej szkoły"
 (Agata Christie, Arthur Conan Doyle, Raymond Chandler)
zbiór opowiadań
powieść o wątku paranormal


Opuściłam tylko marcowe  , ale postaram się do niego wrócić.

Po konsultacjach grupa wyzwaniowa zdecydowała wyzwanie kontynuować i w związku z tym w sierpniu w ramach

 




czytamy : 
literatura skandynawska
literatura polska ( pierwsze spotkanie z autorem, którego wcześniej nie czytaliśmy)
powieść z wątkiem XIX wiecznej Anglii
A ja postanowiłam przeczytać:
"Kobietę bez twarzy" - Anny Fryczkowskiej, gdyż nie czytałam jeszcze nic tej pisarki .
"Krzak gorejący " - Sigrid Undset  - literatura skandynawska .
"Dziwne losy Jane Eyre" - powieść z wątkiem XIX wiecznej Anglii .
Wprawdzie "Dziwne losy Jane Eyre " już kiedyś czytałam ale było to tak dawno, że już w zasadzie nic nie pamiętam więc z przyjemnościąpowrócę do niej.

5 komentarzy:

  1. Z Twoich wyborów to nic nie czytałam, tylko Fryczkowskiej czytałam "Trafiona-zatopiona" książka podobała mi się. Życzę miłego czytania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestrem tej skandynawskiej książki. Pozdrawaim

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również jestem ciekawa książki "Krzak gorejący". Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na wrażenia bo wszystkie ksiażki, które ty planujesz na to wyzwanie czytałam. Ciekawe, czy Krzak...przypadnie co do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okazuje się,że Krzak gorejący to druga część a pierwsza to Gymnadenia więc nabyłam na allegro za całe 4 zł tę książkę i wpierw będę ją czytać.)

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.