sobota, 10 marca 2012

Moje nowości.)

     Ostatnio mało czytam, z różnych przyczyn .
     
     Jestem w trakcie czytania "Tristana 1946" Marii Kuncewiczowej w związku z udziałem w wyzwaniu  Marzec z Marią ale jakoś wolno mi to idzie. Książka ogólnie mnie zainteresowała niemniej nie jest łatwa w odbiorze toteż nie da się jej przelecieć ot tak i odfajkować .

    Ostatnio narzuca mi się mnóstwo interesujących ofert bardzo ciekawych  książek  i niestety mimo mierności finansowej pozwoliłam się na uwiedzenie mnie tym razem przez wydawnictwo Edycja i właśnie przyszły mi zamówione książki a są to:




Adanna       -      Tom Davis
Ocalona z piekła - Ania Golędzinowska
Na czacie z Panem Bogiem - Tedd i Jedd Hafer
Po co i jak sie modlić - Enzo Bianchi

Już cieszę się na czytanie ale przed Świętami nie będzie to proste.
                                 -                                                                                                                              

4 komentarze:

  1. Z chęcią przeczytałbym "Na czacie z Panem Bogiem"

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Rzeczowej nagrody nie było, w wyzwaniach nie ma nagród.)

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.