poniedziałek, 6 lutego 2012

Czasy liceum.)

   W pierwszej klasie liceum przeczytałam "Wojnę i pokój" Lwa Tołstoja
Podobno w Stanach Zjednoczonych w tamtych czasach w każdym prawie domu była Biblia i 'Wojna i pokój".
Amerykanie zresztą pierwsi  nakręcili film  na podstawie tej książki ze śliczną Audrey Hepburn w roli Nataszy Rostowej.
Podobała mi się również rosyjska ekranizacja.
    Oczywiście 'Wojna i pokój" to jedna z ulubionych moich książek.

    Chciałam w tym czasie przeczytać również "Annę Kareninę" ale ciocia , u której mieszkałam stwierdziła,że to dla mnie za wcześnie i kazała zwrócić książkę do biblioteki.
Przeczytałam ją później.

   W latach liceum przeczytałam mnóstwo książek , nie tylko lektur.

A i w następnych  latach  mojego życia nie obywałam się bez książek.

Ja po prostu kochałam czytać książki i bez nich nie wyobrażałam sobie życia.


3 komentarze:

  1. Wstyd się przyznać ale nie czytałam żadnej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja w tym roku wreszcie przeczytałam Anne Kareninę, jednak nie rozumiałam jej zachowania i nie rozumiem nadal

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.