wtorek, 27 listopada 2018

Listopad.......








"Listopad" J. Koczanowska

Miesiąc listopad nie jest brzydki
i smutny być nie musi wcale,
wystarczy mu się dobrze przyjrzeć,
żeby zobaczyć wiele zalet.

Kiedy ostatnie liście spadną
i szare chmury skryją niebo,
listopad jest jak baśń ciekawa,
ma w sobie coś tajemniczego.

Wiatr głośno śpiewa, mgły wirują,
deszcz kropelkami w okno stuka,
to jest melodia listopada –
niezwykle piękna, chociaż smutna.



Zdjęcia są mojego autorstwa a wiersz, który mi się bardzo spodobał znalazłam na stronie Przedszkola Sióstr Elżbietanek w Bydgoszczy 

11 komentarzy:

  1. Tak, to prawda, listopad ma w sobie dużą dozą tajemniczości, smutku i niepokoju. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. A już niedługo grudzień i wyjazd na stok <3 Nie mogę się doczekać moje spodnie snowboardowe już dawno wyciągnięte z szafy wyczyszczone i przygotowane do jazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubie jesien, lubie tez listopad, a wiersz pieknie oddaje jego urok, trzeba zawsze dostrzegac pozytywne strony:) Pozdrawiam jesiennie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za odwiedziny Kamillo....i również pozdrawiam....

      Usuń
  4. fajne rymy i ładny wiersz :) niestety ja nie lubię szarego listopada :(

    fajnie złapałaś krople na gałęziach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że post przypadł Ci do gustu...szczerze mówiąc też taki listopad ciężko znoszę....

      Usuń
  5. Zgadzam się, a listopad to mój miesiąc. :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.