czwartek, 25 maja 2017

Rozdawajka.......bez okazji.....



              Dawno nie było u mnie żadnej rozdawajki. Ale bo też nie mam książek recenzenckich, ani też ciekawych nowości. Niemniej jednak dzisiaj, by załagodzić troszkę chociaż tę zaokienną zimną ponurość postanowiłam podzielić się książką, którą już chwilę temu z przyjemnością przeczytałam. Wprawdzie to typowo amerykańska powieść, ale porusza w interesujący sposób ważkie tematy życiowe, które przykuwają uwagę czytelnika. Historię trzech przyjaciółek jeszcze ze studiów poznajemy  dzięki opowieści jednej z nich, tej, która porównując swoje życie z życiem pozostałych dwu z zadrością patrzy na ich - w jej mniemaniu - poukładane, pełne drobnych i większych sukcesów życie osobiste, rodzinne i zawodowe. Ale jak to zwykle bywa pozory są mylące i Waverly, główna bohaterka powieści, z czasem 
przekonuje się, że to jednak ona ze swym szarym i pozbawionym fajerwerków życiem a także licznymi kłopotami, jakie wciąż ją gnębią, jest największą szczęściarą. 

I ta właśnie książka, na którą się skusiłam bardziej ze względu na to, że jej Autorka, Kristine Kusek Lewis, ma polskie pochodzenie, jest do wzięcia.


Książka nie nudzi, szybko się ją czyta ....jest to udany moim skromnym zdaniem debiut literacki jej Autorki.

A wystarczy zgłosić chęć jej posiadania pod postem i w miarę szeroko udostępnić post.

Zgłaszamy się 10 czerwca ........
Anonimowych proszę o podanie maila.

Zapraszam do zabawy.

14 komentarzy:

  1. Aniu! Z wielką ochotą przeczytałabym książkę, którą prezentujesz. Zapisuję się do Twojej rozdawajki. Czy umieszczenie informacji na pasku bocznym wystarczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Izo....tak,tak...wystarczy.

      Usuń
    2. Super Aniu, bo ja ani FB ani innych Insagramów nie mam.
      Pozdrawiam Cię serdecznie:)

      Usuń
  2. Bardzo chętnie Natalio przygarnę tę książkę więc chętnie wpisuję się do rozdawajki.Nie wiem czy to wystarczy abym była brana pod uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie ucieszyłabym się z takiej rozdawajki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm obs-Magdalena B
    udostępniam w google+-https://plus.google.com/u/0/108943940629135319339?tab=jX

    OdpowiedzUsuń
  5. Udostępniłam na FB i Google. Mam dużo książek, ale tej nie, a książka o zazdrości o życie koleżanek jest ciekawa. ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, a ja tak chciałam ją przeczytać. Moze mi się uda <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Z przyjemnością biorę udział w konkursie :)
    Udostępniłam: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=791829154313016&id=100004578154708&pnref=story
    mail: gosia910723@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :)
    mail;sabka-sabka@wp.pl
    udostępniłam;https://www.facebook.com/SABINAEWAANNAF/posts/10207305027023902

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przyjemnością stanę się nową właścicielką tej książki :)
    Udostępniłam: https://www.facebook.com/agnieszkamonikac/posts/266858907051189?pnref=story
    agnieszka.mp@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam chęć jej posiadania :)
    Udostępniam post: https://plus.google.com/u/0/105698218508894857875/posts/jAYieZAjVMf
    dela56ad.wrob@gmail.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam chęć posiadania tej książki :) Byłaby miłym prezentem dla żony, z okazji jej urodzin :)
    Udostępniam post: https://plus.google.com/u/0/115323437474183891714/posts/a6xEytq8C9C
    peter.49.ceniacy.ksiazki@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.