czwartek, 29 września 2016

Proponuję wymianę............Koliber za Koliber....



           Wczoraj szukając w zbiorze Kolibrów "Miłosnej ballady" Johna Cheever, którą obecnie czytam stwierdziłam, że jakimś sposobem znalazły się w tym zbiorze dwa egzemplarze tej oto książki Karola Dickensa :


      Kupując na allegro po prostu nie sprawdziłam czy już mam czy też nie i w ten sposób stałam się posiadaczką dwu.
Mam spory zbiór Kolibrów, ale nie wszystkie. Jeżeli ktoś chciałby się wymienić na innego Kolibra, ale tylko w tym wydaniu,  to byłabym rada. 
W komentarzach można wyrażać chęć przystąpienia do wymiany i za jaką książkę.
Na ewentualne propozycje czekam do niedzieli.




8 komentarzy:

  1. Kochana, byłabym chętna, ale nie ma mnie w kraju. Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale gdzie Ty jesteś Jadziu? Pisałaś, że nie masz biletu powrotnego.
      Ale cieszę się, że mimo iż z daleka / jak podejrzewam/ to jednak do mnie zaglądnęłaś.
      I ja Cie pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Również zbieram Kolibry. Proponuję wymianę na Henri Pierre Roche "Jules i Jim", akurat mam dwa egzemplarze tej książki. Jeśli jesteś zainteresowana to proszę o kontakt: filifionka77@gazeta.pl
    Pozdrawiam!
    anoola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety mam tego Kolibra. Ale jak nie będzie wymiany to w przyszłym tygodniu książka trafi do kolejnej rozdawajki na moim blogu, tak że będziesz mogła popróbować swojego szczęścia.
      Również Cie pozdrawiam.

      Usuń
  3. A wiesz, że nie mam u siebie żadnego Kolibra???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem Aniu wcale zdziwiona.....tyle serii dzisiaj wydawanych jest do zbierania. Ja mam po prostu sentyment do niego, bo kiedyś, gdy na bezrybiu książkowym każda była pożądana tę akurat zbierałam z dużą przyjemnością. I gdybyż tylko była tak wydawana jak Nike. I nie rozpadała się już czasem w trakcie pierwszego czytania. W tym roku ją wyczytuję i odnajduję w niej prawdziwe perełki klasyki i nie tylko.

      Usuń
  4. Nie mam żadnego Kolibra?
    Jak to możliwe?
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro ten będzie przedmiotem rozdawajki skoro nie znalazł się nikt chętny do wymiany. Możesz spróbować szczęścia Łucjo.

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.