wtorek, 17 grudnia 2013

Przedświątecznie.




      

         Czas przedświąteczny, w jakim się teraz znajdujemy sprawia, że mam coraz mniej czasu na blogowanie i zaglądanie na Wasze blogi i to się pewno utrzyma do końca roku, gdyż już od soboty będę gościć siostrę z jej rodziną co będzie mnie dodatkowo absorbować. Przed Świętami powinny się ukazać jeszcze tylko dwa posty - jeden z recenzją do książki "Dom kryty gontem" Niny Stanisławskiej, która właśnie powstaje  i drugi z życzeniami świątecznymi. Na recenzję czeka też przeczytany "Pan Przypadek i celebryci" Jacka Getnera, ale on musi poczekać na czas już poświąteczny.
Mimo gorącego czasu małymi kroczkami staram się wędrować, co robię  z dużą przyjemnością,  po prastarej  egipskiej ziemi, jaką opisuje w swej książce "Na prastarej ziemi" Amitav Ghosh.

Na gorące dni wraz z życzeniami owocnych przygotowań do rodzinnych spotkań i nie tylko dedykuję zaglądającym do mnie piosenkę, która fajnie wprowadza w klimat świąteczny.


11 komentarzy:

  1. Niestety i ja czasu mam coraz mniej, tym bardziej cieszę się, że zdążyłam jeszcze wpaść by życzyć Ci zdrowych i spokojnych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo.
      Niech twoje Święta będą wspaniałe w każdym wymiarze.

      Usuń
  2. Very nice post! wonderful photos! Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa Twojej opinii na temat książki Niny Stanisławskiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstępnie mogę stwierdzić, że książka nie powaliła mnie na kolana i mam mieszane odczucia, ale to debiut autorski Pani Stanisławskiej .

      Usuń
  4. Czekam na recenzję ,,Domu krytego gontem,,
    Mam w planie przeczytać tę powieść i jestem ciekawa opinii.

    OdpowiedzUsuń
  5. jak świątecznie się u ciebie zrobiło - niestety czas świąt to i czas rodzinnych zlotów - ogólnie jestem raczej tym zmęczona :) czekam na recenzje :0

    OdpowiedzUsuń
  6. Super piosenka, a Varius Manx lubię niemal od samego początku, jak grali z Anitą Lipnicką, ale ją wolę bardziej :)).

    OdpowiedzUsuń
  7. Spokojnego przygotowywania się do Świąt i zagoń siostrę z dzieciakami do pomocy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dobre słowo. Siostra oczywiście pomoże , gdyż tym razem przyjedzie wcześnie.Najgorsza jest dla mnie organizacja czasu pracy, bo w tym przeszkadza mi moja niezwykle chaotyczna natura, ale pocieszam się, że będzie dobrze, jak zawsze.

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.