poniedziałek, 28 października 2013

Można jeszcze taniej.

 

 

Dzisiaj coś reklamowego.

Może znajdziecie coś dla siebie posród  już tanich książek o różnej tematyce, których cenę można obniżyć jeszcze o 8%,  a które można znaleźć w Taniej książce.pl.

 




Bobas na pokładzie! Odbierz dodatkowe 8% zniżki i świętuj razem z nami!


Nadeszła wiekopomna chwila dla całej naszej ekipy! 24 października 2013 roku, około godziny 14:00 czasu środkowoeuropejskiego, urodził się dziedzic tronu księgarni internetowej TaniaKsiazka.pl! Brzdąc waży 3140 g, jest zdrowy, silny, a swoim szczerym uśmiechem w okamgnieniu podbił serca szczęśliwych rodziców, po czym hucznie oznajmił, iż skonsumowałby małe "puchatkowe conieco".

Witając pierworodnego ceny w księgarni TaniaKsiazka.pl oddały uroczysty pokłon, równocześnie zezwalając na redukcję rzędu aż 8% od swojej wartości!
 
Kod zniżkowy:
1+1=3
Złóż zamówienie wykorzystując kod zniżkowy, a do paczki dorzucimy gratis w formie TanioKsiążkowej zakładki magnetycznej!
  1. Czas trwania akcji: 24.10.2013 (od godz. 14:00) do 31.10.2013 (do godz. 12:00).
  2. Zniżka obejmuje wszystkie dostępne produkty na stronie księgarni internetowej TaniaKsiazka.pl.
  3. By skorzystać ze zniżki, wystarczy kupić dowolny produkt (lub wiele produktów), a następnie w momencie składania zamówienia, w kroku "Informacje o płatnościach" wprowadzić kod zniżkowy: 1+1=3. Wówczas automatycznie obniży się wartość wszystkich produktów w koszyku.
  4. Wykorzystując podany kod, otrzymujesz gratis w postaci TanioKsiążkowej zakładki magnetycznej.

13 komentarzy:

  1. Natanno, prosze nie rób tego! Proszę!
    Masz taki sympatyczny blog, fajnie tu zaglądać.
    Nie zamieniaj się w MARKETINGOWCA!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie to nie przeszkadza, jak Ci wygodnie i lubisz, to i reklamuj, przecież to Twój blog:) Uśmiałam się tylko z tej prostej matematyki 1+1=3 hahahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jednak nie warto.
      Co innego zapowiedzi książek.
      Przemyślę sprawę, ale czasem nawet dla jednego czytelnika warto coś zmienić.
      A arytmetyka istotnie oryginalna.

      Usuń
    2. Oczywiście, że jest to blog Natanny. Oczywiście, że może reklamować jeśli ma taką fantazję.
      Ale po co? Natanna nie jest głupią dzierlatką, która żebrze o książki w wydawnictwach i wszystkie chwali. Ona już nie musi;)
      To tak jak z filmem przerywanym reklamami - w końcu człowiek się zraża i w ogóle przestaje oglądać, np na POlsacie czy w TVN.
      Chyba powinno być jakieś logo czy coś dla blogów "wolnych od reklam".

      Usuń
    3. W postach już więcej nie pojawi się reklama.

      Usuń
    4. Szkoda tylko natanno, że Anonimowy nie ma na tyle odwagi, żeby się podpisać i normalnie po ludzku Cię o to ochrzanić, czy poprosić, skoro zna już Ciebie i Twój blog. Przecież nic by się nie stało, gdybyś wiedziała kto to jest, a znając Ciebie, to myślę, że podziękowałabyś tylko za radę i to przemyślała. Nie wylewam broń Boże żadnego jadu na tę osobę, ale po co się tak ukrywać? Dziwne to dla mnie... Ale może ja jestem inna;).

      Usuń
    5. Może jednak przesadziłam z tą reklamą. Traktowałam ją jako takie zapchaj posty, gdy nie miałam co pisać. I może jednak to nie jest dobre. Chociaż o nowościach lubię pisać więc przy tym pozostanę.
      Natomiast unikać będę bezpośredniego reklamowania.
      A ponieważ domyślam się kto mnie poprosił / bo jednak to była prośba/, bym tego nie robiła postanowiłam już tego nie robić.

      Usuń
    6. Zrób jak uważasz, niż się takiego nie stało. A o nowościach to bardzo lubię poczytać:).

      Usuń
    7. nic się takiego nie stało.

      Usuń
  3. Czasem zamieszczałaś informacje o promocjach i wtedy chętnie zerkałam, ale faktycznie ostatnio tego troszkę za dużo... Choć to oczywiście Twój blog, Twoja decyzja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za szczerość. To cenne.
      Mój, ale piszę nie tylko dla siebie.

      Usuń
  4. Też dostałam tę promocje na maila :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.