niedziela, 23 czerwca 2013

Tata - to drugie po mamie to najważniejsze słowo świata.)


SPACER Z TATĄ

  A kiedy będzie słońce i lato
 Pójdziemy sobie na spacer z tatą.
 Ja będę miała nową sukienkę,
Tato będzie mnie trzymał za rękę.  
 
Pójdziemy wolno, prosto przed siebie,
 Będziemy liczyć chmury na niebie,
Będziemy liczyć drzewa przy drodze,
Będziemy skakać na jednej nodze.  



Miniemy kino, przedszkole i aptekę,
Jeszcze spojrzymy z mostu, na rzekę,
Jeszcze okruchy rzucimy falom,
Kupimy w kiosku różowy balon.

Kiedy będę już bardzo zmęczona,
Tato posadzi mnie na ramiona
(tacy będziemy jak nikt, szczęśliwi).
 A wokół ludzie będą się dziwić,
 I wszyscy będziemy patrzyli na to,
Jak na barana niesie mnie tato.

 
autor nieznany - znalezione w internecie


Wszystkim tatom z okazji Dnia Ojca składam serdeczne życzenia .








10 komentarzy:

  1. Piękny wierszyk i piękne święto:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie nawet tata był przed mamą. Typowa córunia tatunia byłam. Dawno temu...

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja niestety życzenia musiałam złożyć przez telefon bo tata daleko :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja już niestety mogłam się tylko pomodlić za swojego tatę.)

      Usuń
  4. Bardzo to ładne, ale nie wszystkim dane. Więc czy to naprawdę te dwa słowa są najważniejsze? Może najważniejsze to"ja"? Niepolitycznie, ale chyba bardziej prawdziwie :) A że te dwa mogą być bardzo ważne, to się zgadzam całkowicie. Niestety czasem są naj w negatywnym kontekście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tego "ja" niestety nie byłoby bez taty i mamy, bo nawet przy in vitro dawca musi być.

      Usuń
    2. Ja bym na przykład gwałciciela tatą nie nazwał ;) Jest więc ten "tata", czy go nie ma? ;)

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.