środa, 3 kwietnia 2013

Moje plany czytelnicze na kwiecień.)



       Dzisiaj kilka słów o moich planach czytelniczych na kwiecień.
Jak zwykle będzie to tylko kilka pozycji książkowych, czytając które będę mogła wziąć udział w paru wyzwaniach.

     Po marcu, w którym nie wzięłam udziału w wyzwaniu sardegny, wracam do gry i planuję w ramach kwietniowej  Trójki e-pik  przeczytać :

 - książka, w której motyw kulinarny odgrywa ważną rolę -  "Kolację z Anna Kareniną" Glorii  - Goldreich
  - kryminał pisany kobiecą ręką - "Kolację z zabójcą"
Anny Marininy
 
- książka, która została zekranizowana- "Malowany welon" W. Somerseta Maughama




 
Czytając "Kolację z Anną Kareniną" wezmę udział również w wyzwaniu z literą "G" u Jenah.

Wszystkie czytane książki będą z półki więc wezmą udział w wyzwaniu Z półki 2013.
 Zaliczę również Inicjatywę  52 książki.

Ponadto planuję przeczytać " Coś więcej niż ślad " Paula L. Maiera, którą otrzymałam do recenzji od wydawnictwa PROMIC.  

I tak razem z "Siostrami krzyżowymi", które kończę czytać byłoby pięć książek. Mam nadzieję, że mi się uda ten plan minimum wykonać.


20 komentarzy:

  1. "Kolacja z zabójcą", "Kolacja z Anną Kareniną"... jakie podobne tytuły :)
    Książkę Goldreich czytałam już kilka lat temu. Sympatyczne czytadełko. Bohaterki spotykają się przy posiłkach i rozmawiają o tym, jak ważne w ich życiu są książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi się jakoś przypadkiem książki "kolacyjnie" ułożyły.
      Liczę na to, że będzie mi się ja dobrze czytać.)

      Usuń
  2. Inicjatyw więcej niż książek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytam z różnych przyczyn już tak dużo jak dawniej więc muszę dobrze planować, by wziąć udział w kilku wyzwaniach przy minimalnej liczbie książek. To dla mnie dodatkowy dreszcz emocji.)

      Usuń
  3. Dużo tych kolacji:) miłej lektury w takim razie życzę i proponuję mieć coś do jedzenia pod ręką, bo jeśli będą opisy kulinarne to na pewno zgłodniejesz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia :)
    Z pewnością uda Ci się wykonać plan :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Jest minimalny więc myślę, że tak.

      Usuń
  5. Oby się udało zrealizować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mniej czasu będę spędzać w internecie to się uda.)

      Usuń
  6. trzymam kciuki za wykonanie planu :) fajnie Ci się ułożyły te kolacje :D
    Malowany welon też czytam do wyzwania Sardegny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Już go czytam i dobrze się czyta.)

      Usuń
  7. No i tego wykonania planu Ci życzę. :)

    Ciekawe, czy tym razem uda mi się zrealizować wyzwanie Sardegny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę by i Twoje plany zostały wykonane.)

      Usuń
  8. te z wyzwania trójki to sama bym chętnie przeczytała
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się wydają warte czytania.)

      Usuń
  9. Polecam książkę "Malowany welon", piękna historia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od niego zaczęłam, gdyż @ala, która czyta przysłała mi na gwiazdkę ubiegłoroczną film i chcę go oglądnąć, ale po przeczytaniu książki.)

      Usuń
  10. Czytałam "Malowany welon" i ... rozczarowałam się. Ciekawa jestem, czy Tobie się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeszcze planów czytelniczo-wyzwaniowych nie robię, bo mam niestety kilka zaległości w egzemplarzach recenzyjnych. Tak więc w tym miesiącu jeśli starczy mi czasu pójdę na żywioł :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.