środa, 12 września 2012

Zmieniam ksiązki w wyzwaniu trójka e-pik.)


W ramach  wrześniowej trójki e - pik zadeklarowałam przeczytać jako klasykę światową " Zakochane kobiety " D.H.Lawrence'a.
Wydana w biblioteczce romansów powieść  wskazuje na to, że jest to romans i faktycznie tym jest , ale jest to romans napisany  niezwykle bogatym językiem literackim , że aż trudnym w odbiorze.
 Zaczęłam ją czytać , ale niestety żadną miarą nie mogę przebrnąć przez początek tej powieści więc na razie poddałam się, gdyż nie zdążyłabym z resztą wyzwania.Wrócę do niej w przyszłości,  z pewnością warto, bo to podobno  piękna i niezwykła opowieść o poszukiwaniu miłości w świecie idei , a pierwowzorami dwóch zakochanych w sobie par są :
Katherine Mansfield i jej mąż John Murry  oraz sam Lawrence
i jego żona Frida, co przydaje jej smaczku , ale niestety by powieść czytać trzeba postarać   wznieść się na wyżyny intelektualne , a obecnie nie bardzo jestem do tego zdolna.Nie wiem  zresztą czy w ogóle będę zdolna.


   Zmieniam więc tytuł i autora , i postanowiłam dokończyć cykl Nadzieja Sigrid Undset czytając  w ramach wrześniowego wyzwania sardegny "Krzak gorejący"

Pisząc recenzję obejmę nią wówczas od razu obydwie książki, czyli przeczytaną w ramach sierpniowego wyzwania "Gymnadenię" i "Krzak gorejący".


8 komentarzy:

  1. Nie czytałam, więc czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze że to nie szkoła i można lektury u sardegny zmieniać :)
    żadnej nie znam więc chętnie poczytam jak Ci się podobały

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam żadnej z wymienionych przez Ciebie książek, życzę powodzenia w wyzwaniu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słuszna decyzja. Wyzwanie wyzwaniem ale szkoda by było czytać wartościową lekturę tylko po łebkach żeby zdążyć. Cyklu Nadzieja nie znam, tym bardziej cieszę się na recenzje :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma się co męczyć z książką, której się w danej chwili nie czuje. ja jeszcze nie wiem, co przeczytam w ramach wyzwania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Alison2 i Viv, niech książka poczeka sobie na lepszy czas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam tej książki, ale wpiszę na listę. Jak dojrzeję do niej, to przeczytam. :)
    Też wprowadziłam już trochę zmian w książkach do wyzwania. Ale poprzednie nadrobię.
    Życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam ostatnio w ręcę tą lekturkę, ale zrezygnowałam z zabrania jej do domu, nie przemówiła do mnie

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.